Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja igår var fulde 16 uger. Kæreste. Var lige gået i seng og jeg slå på sofaen og så tv, da jeg pludselig mærker 3 blub blub blub, på indersiden af maveskindet. Jeg var slet ikk i tvivl om hva det var og blev helt høj og var ved at tude, da den oplevelse af at mærke bettefis bare var så STOR:'). Ville bare lige dele det med jer, ha en rigtig god dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihhhh lyder fantastisk, jeg venter stadig på det store øjeblik. Jeg er idag 18+1
Åhhhr TILLYKKE!!!
Der findes bare ikke noget bedre end at mærke sin bebs tumle rundt derinde i babyhulen *ss*
projekt-ønskebarn skriver: ihhhh lyder fantastisk, jeg venter stadig på det store øjeblik. Jeg er idag 18+1
Jamen det var virkelig også fantastisk:-D blev også lidt chokket, da jeg jo også er første gangs gravid og regnede med først at mærke liv omkring uge 20 men ja jeg var heldig og bettefis er livlig
MorDk skriver: Åhhhr TILLYKKE!!! Der findes bare ikke noget bedre end at mærke sin bebs tumle rundt derinde i babyhulen *ss*
Ihh tak, ja det var så dejligt at mærke og var slet ikk i tvivl uha glæder mig helt til næste gang
Ja lucky you, men fantastisk - Stort tillykke Min jordmoder sagde godt nok også til mig i fredags at hun regnede med at det blev snart for mit vedkommende, fordi jeg er ikke er særlig stor og lillepigen er meget livlig... Så nu bliver jeg snart en utålmodig sjæl, hvis ikke det bliver snart
Da jeg var gravid med min søn mærkede jeg liv første gang 11+3 (12.uge) Det er tidligt for førstegangs...men der var ingen tvivl. MANGE troede ikke på det. Ikke engang min jordmoder. MEN ved NF-scanningen fik jeg det bekræftet!! Kunne jo se når baby sparkede ud efter "scanneren" og kunne jo mærke det... så fik da syn for sagen...*S*
projekt-ønskebarn skriver: Ja lucky you, men fantastisk - Stort tillykke Min jordmoder sagde godt nok også til mig i fredags at hun regnede med at det blev snart for mit vedkommende, fordi jeg er ikke er særlig stor og lillepigen er meget livlig... Så nu bliver jeg snart en utålmodig sjæl, hvis ikke det bliver snart
Ja men jeg har tit ligget og følt efter, men der kom aldrig en skid, men igår da jeg lå på ryggen og virkelig slappede af, det kom det. Er sikker på du nok skal få lov til at mærke det snart
MorDk skriver: Da jeg var gravid med min søn mærkede jeg liv første gang 11+3 (12.uge) Det er tidligt for førstegangs...men der var ingen tvivl. MANGE troede ikke på det. Ikke engang min jordmoder. MEN ved NF-scanningen fik jeg det bekræftet!! Kunne jo se når baby sparkede ud efter "scanneren" og kunne jo mærke det... så fik da syn for sagen...*S*
Ej hvor fedt at mærke det så tidligt ja folk tænker nok bare jaja du har bare "luft " i maven fedt det blev bekræftet
Jeg mærker også desperat efter hver aften, især efter jordmoderen sagde at det var snart. Jeg håber du har ret, glæder mig helt vildt og det må også være meget bekræftende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128