Små blødning i et måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften siger har jeg siden min sidste mens fået og små blødt.

Nu er det 21 dage siden sidste mens første dag

Er det noget jeg skal være bekymret over ?                                      Hvad kan oversagen være til det ?

Jeh har tænkt mig at ringe til lægen vis det ikke har ændret sig om 14dage hvor næste mens burdet ende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

frk-stoltze

Æv det er rigtig træls at pletbløde, jeg har døget med det igennem flere år og læVerne ved ikk hvorfor. Men synes da klart du skal snakke med din læge om det. :-)

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Æv det er rigtig træls at pletbløde, jeg har døget med det igennem flere år og læVerne ved ikk hvorfor. Men synes da klart du skal snakke med din læge om det. :-)

Jeg har aldrig før pletblødt så længe.

Tror højest det har været 3dage så syntes det er lidt underligt 

Anmeld

21. februar 2012

frk-stoltze

Anonym skriver:

Jeg har aldrig før pletblødt så længe.

Tror højest det har været 3dage så syntes det er lidt underligt 

Ja kan virkelig godt forstå dig, men snak med din læge, måske han har en evt løsning

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Ja kan virkelig godt forstå dig, men snak med din læge, måske han har en evt løsning

Ja det må jeg prøve. Håber lægen har en løsning da vi ønsker at lave eb lille ny til familien men det kan jo være svært når jeg går og pletbløder

Anmeld

21. februar 2012

frk-stoltze

Anonym skriver:

Ja det må jeg prøve. Håber lægen har en løsning da vi ønsker at lave eb lille ny til familien men det kan jo være svært når jeg går og pletbløder

Jeg blev også gravid selvom beg pletblødte, så det gør det ikk sværere, men det er bare pisse træls. Vi testede for ÆL, for at finde ud at hvornår den lå og så hyggede vi ellers bare hvornår har du test-dag, det kan jo være du er heldig og det er for den er der

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Jeg blev også gravid selvom beg pletblødte, så det gør det ikk sværere, men det er bare pisse træls. Vi testede for ÆL, for at finde ud at hvornår den lå og så hyggede vi ellers bare hvornår har du test-dag, det kan jo være du er heldig og det er for den er der

Jeg forventer mens ca d.28 feb.

Kunne da være dejligt vis den var der men tvivler da vi kun har kunne hygge 2-3 gange i denne måned

Anmeld

21. februar 2012

frk-stoltze

Anonym skriver:

Jeg forventer mens ca d.28 feb.

Kunne da være dejligt vis den var der men tvivler da vi kun har kunne hygge 2-3 gange i denne måned

Ja det er jo aldrig til at vide, men håber du finder en løsning på det. Jeg fik fortaget celleskrab for at sikre det ikke var celleforandringer, men ja det kan jo være meget og ingenting.

Du får lige et for ved hvor frustrerende det virkelig er.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Ja det er jo aldrig til at vide, men håber du finder en løsning på det. Jeg fik fortaget celleskrab for at sikre det ikke var celleforandringer, men ja det kan jo være meget og ingenting.

Du får lige et for ved hvor frustrerende det virkelig er.

Tak  Det varmer 

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Nu er jeg rigtig forvirret 

Efter vi "nød" aftenen igår har jeg ikke set skyggen af blødninger. Er det et godt tegn?

Jeg forventer mens d.28 feb men håber jo den ikke dukker op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.