Har før kunne teste "tidligt", kan det være anderledes nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har været gravid 2 gange før. Ved den første kunne jeg teste positiv 4 dage før forventet menstruation..

Ved den anden graviditet her for nylig, kunne jeg teste positiv 2 dage før forventet mens! (jeg mistede den desværre... )

Nu prøver vi jo så igen og har siden ægløsning virkelig haft stærkt på fornemmelsen, at jeg er gravid  Tog en test idag, hvilket jeg TROR er 2 dage før forventet mens (lidt svært at sige ovenpå abort...) - men den var negativ....

Har nogle af jer oplevet at kunne teste tidligt førhen og så bliver det senere med nummer 2 eller 3 ?? Er det sådan at hvis man før har vist tegn på at producere tidligt HCG, at så bør man gøre det fremover... ?

Det mere for at finde ud af om jeg stadig tør håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har været gravid 2 gange før. Ved den første kunne jeg teste positiv 4 dage før forventet menstruation..

Ved den anden graviditet her for nylig, kunne jeg teste positiv 2 dage før forventet mens! (jeg mistede den desværre... )

Nu prøver vi jo så igen og har siden ægløsning virkelig haft stærkt på fornemmelsen, at jeg er gravid  Tog en test idag, hvilket jeg TROR er 2 dage før forventet mens (lidt svært at sige ovenpå abort...) - men den var negativ....

Har nogle af jer oplevet at kunne teste tidligt førhen og så bliver det senere med nummer 2 eller 3 ?? Er det sådan at hvis man før har vist tegn på at producere tidligt HCG, at så bør man gøre det fremover... ?

Det mere for at finde ud af om jeg stadig tør håbe

det kan sagtens variere fra gang til gang hvornår du kan teste positiv..

synes da du skal prøve igen om et par dage og se hvad den siger..

Anmeld

21. februar 2012

Muffinmus

tror ikke altid det har noget at sige i hvert fald:-)Men her betyder det gode tegn hvis jeg kan teste før tid og kan jeg først omkring mens eller et par dage efter ender det i abort senere..det er min erfaring, men mange andre har jo prøvet forskelligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.