Negativt!!!!!!!! behøver jeg give op???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Det er nu lidt over 3uger siden sidst gang jeg havde mens og kan mærke alle symptomer, og mener o's at jeg virkelig har fået mine tanker væk fra pb disse dage.. Kan o's mærke stikken/niv i underlivet FOR FØRST GANG siden PB er startet.. Plus er bleven så tørstig at det er utroligt, jeg plejer ellers at hade vand, tvinger mig selv til at drikke, har ALTID synes på en eller andet måde at det lugter og smager mærkeligt..

MEN det her dage er jeg pludselig tørstig hele tiden, også er det VAND jeg fortrækker, jeg går væk fra køleskabet hvor der er koldt saftvand, juice og soda også til vandhanen og tager en glas vand FRIVILLIGT.. 

Har så taget en test idag, I know ALT for tidligt måske og den vist negtivt, blev så skuffet... Havde ellers hørt at der var nogen der havde været heldig at de kunne teste positivt... Betyder det så at jeg ikke er gravid eller skal jeg bare være tålmodigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Det er nu lidt over 3uger siden sidst gang jeg havde mens og kan mærke alle symptomer, og mener o's at jeg virkelig har fået mine tanker væk fra pb disse dage.. Kan o's mærke stikken/niv i underlivet FOR FØRST GANG siden PB er startet.. Plus er bleven så tørstig at det er utroligt, jeg plejer ellers at hade vand, tvinger mig selv til at drikke, har ALTID synes på en eller andet måde at det lugter og smager mærkeligt..

MEN det her dage er jeg pludselig tørstig hele tiden, også er det VAND jeg fortrækker, jeg går væk fra køleskabet hvor der er koldt saftvand, juice og soda også til vandhanen og tager en glas vand FRIVILLIGT.. 

Har så taget en test idag, I know ALT for tidligt måske og den vist negtivt, blev så skuffet... Havde ellers hørt at der var nogen der havde været heldig at de kunne teste positivt... Betyder det så at jeg ikke er gravid eller skal jeg bare være tålmodigt...

Hej du!

Jeg kender alt til den der følelse af skuffelse, men du bliver nødt til - ved det er skide svært, at væbne dig med tålmodighed indtil du er på selve testdagen eller over tid.

Det er svært at sammenligne med andre, fordi det er individuelt, hvor hurtigt og hvor meget HCG, hver kvinde producerer, og derfor behøver du ikke at opgive håbet endnu

Slå koldt vand i blodet - tænk, at det også er for tidligt at teste og så samtidig prøv ikke at fokuser for meget på disse symptomer.. De kan nemlig sagtens være skabt af psyken.

for at der er 2 streger til dig om en lille uges tid.

Op med humøret

Kram

Anmeld

21. februar 2012

JJH

Væbn dig med tålmodighed. Jeg testede også negativ indtil efter testdag. 4 dage inden testdag smed jeg alle test ud, for ikke at blive fristet og 4+2 testede jeg positivt.

Anmeld

21. februar 2012

Muffinmus

den måned jeg blev gravid var den måned med INGEN tegn på graviditet andet end halsbrand og det troede jeg var pga for fed mad:-)

Så nej, dine symptomer behøver intet have med noget som helst andet at gære end at din krop rent faktisk fortæller dig den er tørstig efter VAND.

Men jo, en test kan jo altså sagtens nå at blive positiv endnu, du har jo testet længe før tid, så det  ved du jo også selv......Man giver jo ikke op før mens dukker op

Anmeld

22. februar 2012

LauraL

Anonym skriver:

Du kan sagtens være gravid... Hav tålmodighed og vent med at teste til du er over tid... Og selv de skal du ikk blive frustreret hvis den er negativ... Jeg kunne først teste positiv 6 dage over tid... 

Krydser fingre for dig....

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Taark for jeres svar piger.. Jeg skal nok væbne mig med mere tålmodighed til den tid og få min hjerne til at slappe af lidt..  Det har den nok brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.