Er jeg blevet sååå gammel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Grynt

Véd godt jeg er en af de ældste mødre herinde meeeen er jeg virkelig sååå gammel igen??

Er nede og hente Freja i vuggestuen. Og da vi er på vej ud af døren er der en anden lille pige, som skubber lidt til Freja og siger "kom Freja, gå over til din mormor" LOOOOOOOOOOOL Jeg grinte hele vejen hjem og da jeg fortalte historien til Peter lå han også flad

KH Tina aka mormor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Tynen

EJ! Hvor er det altså uheldigt
Shit!
Håber du tager det med oprejst pande!

Jeg synes altså du ser ung og smuk ud

Anmeld

24. marts 2009

Rasmine

Enig med Tynen, for once.
Du er smuk og dejlig, ikke Momse.

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

Véd godt jeg er en af de ældste mødre herinde meeeen er jeg virkelig sååå gammel igen??

Er nede og hente Freja i vuggestuen. Og da vi er på vej ud af døren er der en anden lille pige, som skubber lidt til Freja og siger "kom Freja, gå over til din mormor" LOOOOOOOOOOOL Jeg grinte hele vejen hjem og da jeg fortalte historien til Peter lå han også flad

KH Tina aka mormor

skal du ikke til at være farmor!!??
så kan man vel også kalde dig mormor!! hehehehehehhe

Anmeld

24. marts 2009

Susan1978

Hej Tina

mmmm kan godt forstå din reaktion.. men jeg vil altså sige at i vores børnehave er der altså mødre der virkelig ligner mormødre... i modsætning til dig.. Jeg synes du er en lækker sprød mor..

Anmeld

24. marts 2009

Louise mortil4

hi hi kan godt se det sjove i det, men er sgu ikke sikker på jeg ville kunne tage det så pænt som dig hvis det var mig der havde fået det at vide. Skulle lige finde en grimasse der kunne passe her den anden dag da Freja var til tandlæge og den lille dreng kommenterede min kæmpe mave, egentlig meget sødt når det lige er kommet på afstand, men ikke lige i situationen. Nok mest fordi jeg altid har haft noget med min vægt og udseende (er dog blevet lidt bedre, kommer også an på hvem det er der udtaler sig)

Men nej jeg sys bestemt ikke du ligner en mormor.

Knus Louise

Anmeld

24. marts 2009

Nadi

LOL !!!

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Ha ha ha Nu bliver du nødt til at ændre dit alias til mormor I øvrigt kanon billede du har på - det må være det nye (ego for os til festen) tema.

Synes også du er "sprød"

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

harrrrrhhhh...så lå manden og jeg lige flade af grin...shit vi er jo dælme ved at være oppe i årene!

lol...tak for grinet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.