...ved godt jeg kan lyde ond eller total forkælet, men sådan er det på ingen måde, vil bare ud med min frustration 

- Jeg blev jo gravid i septembers for anden gang (havde spontan abort i marts) og vi nåede helt til nakkefold men der bristede drømmen, barnet var syg så fik en abort i december 
Jeg er stadig meget ked af det og det vil altid sidde dybt i mig, det var lykkes i første forsøg efter p-pillestop.. Min krop kom hurtigt efter aborten, fik hvertfald min menstruation 35 dage efter aborten.
Vi gik så efterfølgende igang i januar og fik positiv æl test dag på 23 dagen (meget sent) så min testdag blev rykket her fra d. 18 til 25 feb..
Jeg har rigtig mange symptomer, som ligner lidt de symp. jeg havde fra tidligere graviditet, kvalme, spændinger osv, men testene er fortsat negative og det trækker bare alle forhåbninger total ned.. Ved godt det er i første forsøg, men det er bare så svært, er vildt skruk, alle bliver bare gravide, ALLE vegne synes jeg, barnevogne overalt og små baby'er, positive teste alle vegne, og ved godt jeg kan holde en pause fra baby, mm, osv, men det er bare så svært, for kan jo ikke undvære nogen af jer
..
- Synes bare det hele falder ned over hovedet på mig.. Jeg er så forfærdeligt skruk, og vi er bare så klar.
Min krop driller fuldstændig, har gået hele måneden og ventet på det der æl slim, som jeg altid har haft, og fik jo så heldigvis positive æl teste men det er kommet idag? I realiteten "over tid" hvis man ikke skal tænke på mine teste d. 9 og 10.. - hvorfor gør min krop det her?
Har kvalme og sure opstød hele tiden, men også en murren i underlivet en gang i mellem, men hvis jeg ikke er gravid, hvorfor dukker min mens så ikke bare op, så vi kan komme videre?
Føler mig så dårlig og så ked af det. Er så bange for at gå helt ned, bare sætte det hele på pause selvom det er svært, og lade gravidteten komme af sig selv.. Er så skuffet over mig selv at jeg tog 10 kg på under graviditeten, er bange for det er det der standser, ..
- ville ikke noget med indlægget udover at komme ud med mine frustrationer..