Anonym skriver:
Nu har jeg været plaget af kvalme siden starten. De sidste nætter føles værre. Jeg kan ikke finde hvile i noget som helst og kan mærke hvordan jeg er begyndt at opfatte graviditeten som en parasit. Jeg vil ha det her væsen ud af min krop. Jeg er træt af at være syg. Jeg er lige ved og næsten 37+0. Jeg ringer til en jordemoder i morgen da jeg er ved at opgive livet i det her. Helt ærligt,hvad er mine chancer? =0 eller... ? 
Kære du
Tror alle der har været gravide kan sætte sig ind i dine trænglser. Når det er sagt må jeg give de andre ret, der er nok ikke de store chancer for at de sætter dig i gang før tidligst til termin. Da jeg ventede yngste manden (knap 7 mdr) vejde han mere 20 % under gennemsnittet og tog ingenting på i lang tid og jeg blev først sat i gang 40+1, de holdt så ekstra øje med ham. Det er først når der er en reel risiko for mor eller barn, at man bliver sat i gang. Og selvom barnet er fuldbåren ved 37+0, så har det stadigvæk bedst af at blive i din mave til termin.
Gør en masse godt for dig selv og prøv at lade være med at fokusere for meget på det negative. Giv dig selv lov til at mærke det lille liv der vokser under dit hjerte, slap en masse af, læs en masse bøger, tag varme bade og gå nogle ture eller hvad du nu kan holde til. Og så tænk på at om en månedstid holder du et lille nyt væsen i dine arme og så er alle dine trængsler glemt 
Held og lykke med resten af graviditeten og den forestående fødsel.
Anmeld