Chancen for igangsættelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

smølfine

Anonym skriver:

Nu har jeg været plaget af kvalme siden starten. De sidste nætter føles værre. Jeg kan ikke finde hvile i noget som helst og kan mærke hvordan jeg er begyndt at opfatte graviditeten som en parasit. Jeg vil ha det her væsen ud af min krop. Jeg er træt af at være syg. Jeg er lige ved og næsten 37+0. Jeg ringer til en jordemoder i morgen da jeg er ved at opgive livet i det her. Helt ærligt,hvad er mine chancer? =0 eller... ? 

Kære du

Tror alle der har været gravide kan sætte sig ind i dine trænglser. Når det er sagt må jeg give de andre ret, der er nok ikke de store chancer for at de sætter dig i gang før tidligst til termin. Da jeg ventede yngste manden (knap 7 mdr) vejde han mere 20 % under gennemsnittet og tog ingenting på i lang tid og jeg blev først sat i gang 40+1, de holdt så ekstra øje med ham. Det er først når der er en reel risiko for mor eller barn, at man bliver sat i gang. Og selvom barnet er fuldbåren ved 37+0, så har det stadigvæk bedst af at blive i din mave til termin.

Gør en masse godt for dig selv og prøv at lade være med at fokusere for meget på det negative. Giv dig selv lov til at mærke det lille liv der vokser under dit hjerte, slap en masse af, læs en masse bøger, tag varme bade og gå nogle ture eller hvad du nu kan holde til. Og så tænk på at om en månedstid holder du et lille nyt væsen i dine arme og så er alle dine trængsler glemt

Held og lykke med resten af graviditeten og den forestående fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Muffinmus

de fleste gravide døjer desværre med et eller andet den sidste måned...det følger sådan set bare med.- Dårlig søvn, av her og der, kvalme, voldsom halsbrand osv osv..

Så vil tro dine odds er ret dårlige, da hverken mor eller barn fejler andet end "vil ikke mere"....der ender mange jo:-)

Men pøj med de sidste par uger.

Anmeld

21. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Når piller og nåle ikke har effekt,når helbreddet går ned og psyken får et knæk, vil de så virkelig lade mig lide? Jeg har g-sukkersyge. Mit barn vejer over 3 kg allerede og ifølge diverse lægebøger så er babyen klar nu.. Jeg har haft fd tidligere og frygter faktisk at den kommer igen des mere sortseene jeg bliver 

Det gjorde min datter så sandeligt også men det er jo ikke til skade for nogle af jer.. Og hvis dit barn var klar så kom det jo selv, kan godt være det "fysisk virker klar" i forhold til hvad der står i bøgerne men der foregår jo stadig mange ting i barnets krop lige indtil det kommer ud.. En graviditet tager jo altså min. 40 uger det er ikke noget man selv vælger. Og nej det er ikke fedt til sidst det kan vi hurtigt blive enige om men sådan er det altså bare  sorry to say

Anmeld

21. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Nu har jeg været plaget af kvalme siden starten. De sidste nætter føles værre. Jeg kan ikke finde hvile i noget som helst og kan mærke hvordan jeg er begyndt at opfatte graviditeten som en parasit. Jeg vil ha det her væsen ud af min krop. Jeg er træt af at være syg. Jeg er lige ved og næsten 37+0. Jeg ringer til en jordemoder i morgen da jeg er ved at opgive livet i det her. Helt ærligt,hvad er mine chancer? =0 eller... ? 

Jeg tror ikke der er så gode chancer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.