Chancen for igangsættelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg været plaget af kvalme siden starten. De sidste nætter føles værre. Jeg kan ikke finde hvile i noget som helst og kan mærke hvordan jeg er begyndt at opfatte graviditeten som en parasit. Jeg vil ha det her væsen ud af min krop. Jeg er træt af at være syg. Jeg er lige ved og næsten 37+0. Jeg ringer til en jordemoder i morgen da jeg er ved at opgive livet i det her. Helt ærligt,hvad er mine chancer? =0 eller... ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

roenlund

de er nok ikke ret store da der ikke kigges så meget på hvordan du har det men mere hvordan baby har deet og den har bedst af at blive inde...

Anmeld

20. februar 2012

AnnaK89

Jep, desværre er dine chancer nok = 0.

Du fejler ikke noget, hvor barnets eller dit eget helbred er i fare.

Ved det er hårdt sagt, men det må du nok skyde en hvid pil efter 

Anmeld

20. februar 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Nu har jeg været plaget af kvalme siden starten. De sidste nætter føles værre. Jeg kan ikke finde hvile i noget som helst og kan mærke hvordan jeg er begyndt at opfatte graviditeten som en parasit. Jeg vil ha det her væsen ud af min krop. Jeg er træt af at være syg. Jeg er lige ved og næsten 37+0. Jeg ringer til en jordemoder i morgen da jeg er ved at opgive livet i det her. Helt ærligt,hvad er mine chancer? =0 eller... ? 

Helt ærligt ??

Så tror jeg ikke på at de sætter dig igang, og SLET ikke når du ikke engang er 37+....

Håber for dig at de kan bedre det hele lidt for dig, men jeg håber også at din lille baby får lov at blive i maven så længe den har lyst

Anmeld

20. februar 2012

twinny

de er nok ikk så store...  

Jeg var gravid med tvillinger og skulle sættes igang 14 dage før... det endte med jeg fik lov til at blive sat igang 37+4.. 3 dage før tid  fordi jeg havde graviditetssukkersyge og drengene havde lagt sig på mine urinveje... men de var ikk meget for det...

Anmeld

20. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja det er nok ikke noget du ska satse på da de kun gør det hvis man er overtid eller til STOR belastning for dig og barn og der ingen anden udvej er.. Kvalme kan man jo få piller og arkupunktur for..

Sådan er det jo bare og være gravid, der følger nogle sjove og knap så sjove ting med, men i sidste ende kommer der noget fantastisk ud

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Når piller og nåle ikke har effekt,når helbreddet går ned og psyken får et knæk, vil de så virkelig lade mig lide? Jeg har g-sukkersyge. Mit barn vejer over 3 kg allerede og ifølge diverse lægebøger så er babyen klar nu.. Jeg har haft fd tidligere og frygter faktisk at den kommer igen des mere sortseene jeg bliver 

Anmeld

20. februar 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Når piller og nåle ikke har effekt,når helbreddet går ned og psyken får et knæk, vil de så virkelig lade mig lide? Jeg har g-sukkersyge. Mit barn vejer over 3 kg allerede og ifølge diverse lægebøger så er babyen klar nu.. Jeg har haft fd tidligere og frygter faktisk at den kommer igen des mere sortseene jeg bliver 

Ja, hvis ikke din graviditetssukkersyge på nuværende tidspunkt er til fare for dig eller din barn, så gør de desværre ikke noget.

Kvalme og utilpashed er bare en del af at være gravid.

Anmeld

20. februar 2012

roenlund

Anonym skriver:

hvis det ikke er til gene for barnet så ja, jeg havde svær bækkenløsning og kunne næsten ingenting til sidst men blev først sat i gang 39+0 fordi jeg ikke havde mærket liv i flere dage...

Anmeld

21. februar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Tror jeg ikke du skal regne med.

normalt sætter de først igang på 10 dagen efter termin hvis ellers baby har det godt. hvertfald ved første gangs fødende.

Er selv 40+2 vil også gerne snart have aflastet mine ribben lidt men når du ikke er længere og aligevel er så langt må du nok bide tænderne sammen.

Der er jo også en grund til at det hedder 40 uger de har godt af at få det hele med.....

Håber du trods alt kan finde lidt glæde over at der ikke er langt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.