Farve på barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Vi skal også have en dreng, og mener godt man kan bruge den med den røde stribe.. Jeg synes nemlig personligt ikke så godt om den med den blå..

Fedt den var sat ned, det var vores ikke - men vi fik 10% på Nirto'en, og så fik en for 2000 kr udstyr gratis, kravlegård, puslebord, dyne og pude, jah så meget at jeg faktisk ikek lige kan huske det - men alt sammen kan vi bytte til andet, inden for samme prisklasse.. Så vi synes detvar et okay tilbud..

ja det lyder det som om.. jeg har nitro klapvognen fra min søn også, den har jeg så købt en citybag til...

jeg har handlet ved mor og barn i kolding, til min søn også, men denne gang har jeg ikke fået en dyt rabat udover vognen var sat ned.... det får han også atvide..... jeg har skisme langt mange penge derude efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

ja det lyder det som om.. jeg har nitro klapvognen fra min søn også, den har jeg så købt en citybag til...

jeg har handlet ved mor og barn i kolding, til min søn også, men denne gang har jeg ikke fået en dyt rabat udover vognen var sat ned.... det får han også atvide..... jeg har skisme langt mange penge derude efterhånden

Hehe, ja man kan hurtig få brugt nogle penge..  Skønt at have Nitro'en fra storebror.. Vi har tænkt på at bruge Nitro'en og liften i starten (igen for min skulders skyld) og når Junior så bliver for stor til liften så kan vi bruge barnevognskassen på Nitro stellet ifg. Ønskebørn, hvor vi købte vores..

Men har skam haft citybaggen i tankerne, men besluttede at jeg da måtte stoppe et sted inden jeg får købt os fattig.. hehe!!  Der er jo meget endnu der skal indkøbes, jeg tror nemlig ikke at det puslebord der følger med "pakken" er noget for os.. Men som sagt så kan vi bytte til andet, og det er helt fint..

Du må ud og have fat i ham, og se om du kan få nogle rabatter..

Anmeld

27. februar 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Hehe, ja man kan hurtig få brugt nogle penge..  Skønt at have Nitro'en fra storebror.. Vi har tænkt på at bruge Nitro'en og liften i starten (igen for min skulders skyld) og når Junior så bliver for stor til liften så kan vi bruge barnevognskassen på Nitro stellet ifg. Ønskebørn, hvor vi købte vores..

Men har skam haft citybaggen i tankerne, men besluttede at jeg da måtte stoppe et sted inden jeg får købt os fattig.. hehe!!  Der er jo meget endnu der skal indkøbes, jeg tror nemlig ikke at det puslebord der følger med "pakken" er noget for os.. Men som sagt så kan vi bytte til andet, og det er helt fint..

Du må ud og have fat i ham, og se om du kan få nogle rabatter..

ja men mangler faktisk kun badestol, og madras til barnevognen, da dem der ligger  i er ultra tynde, plus regnslag og et sæt sebra sengetøj.. så burde vi faktisk være fuldt udstyret......plus en del...

Anmeld

28. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

ja men mangler faktisk kun badestol, og madras til barnevognen, da dem der ligger  i er ultra tynde, plus regnslag og et sæt sebra sengetøj.. så burde vi faktisk være fuldt udstyret......plus en del...

Nu må jeg lige trække på din erfaring her..

Er det virkelig nødvendigt at købe en ny madras?? Ham vi købte hos sagde at det skulle vi vente med til barnet blev 6mdr eller var det 1 år, da de så vægt mæssigt havde brug for en anden madras - han sagde selvfølgelig ikke en bedre..  Men er det en fordel, efter at investere i den allerede fra starten af - er det din erfaring??

Anmeld

29. februar 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Nu må jeg lige trække på din erfaring her..

Er det virkelig nødvendigt at købe en ny madras?? Ham vi købte hos sagde at det skulle vi vente med til barnet blev 6mdr eller var det 1 år, da de så vægt mæssigt havde brug for en anden madras - han sagde selvfølgelig ikke en bedre..  Men er det en fordel, efter at investere i den allerede fra starten af - er det din erfaring??

jeg ville helt sikker købe en ny madras, den der ligger i, er meget tynd....

Anmeld

29. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

jeg ville helt sikker købe en ny madras, den der ligger i, er meget tynd....

Okay tak for rådet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.