Vi ville egentlig have købt brugt, og havde bare krav om at den skulle være sort, blå eller armygrøn..
Men så fandt vi jo løsningen over alle løsninger i ønskebørn en ganske almindelige tirsdag, fordi mandens kollega skulle ud og kigge på Emmaljunga og deres januar tilbud, hvor han så også blev nysgerrig.. Det endte jo med en Big Star Supreme med UniQ stel, og en Nitro City som har dreje hjul, som er perfekt til mig da jeg har en dårlig skulder - det der gjorde det hele er at barnevognskassen kan sættes over på stellet fra Nitroen, så vi får en "kombi vogn" med langt liggemål - hvilket for os synes som værende helt perfekt.. 
Men, men, men, nu skal den STORE beslutning træffes, hvilken farve skal vi vælge.. Manden er mest til sort, jeg synes den blå er helt vild flot.. Men jeg kan da gå med til at vælge den sorte, med den rødestribe.. Men puha det er svært - hvad vælger i og hvorfor..
Jeg er feks blevet anbefalet ikke at vælge en sort, da den skulle være lige så sart som de hvide/lyse, når der er tale om savlefinger.. 
Lad mig høre..
Ps. er der en farve der er smartere og vælge, med henblik for salg bagefter - vi regner nemlig med kun at skal have ham her som enebarn..
Anmeld