mens efter fødsel, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

MyBigWish

Anette&Sophia skriver:

Hej tøser. hvornår fik i jeres mens efter fødslen? 
Jeg har ikke fået min endnu, og det er 3½ måned siden Sophia blev født. ved godt der kan gå op til et år, men synes nu bare det er lidt mærkeligt. Mange andre jeg kender fik den omkring 1 - 1½ måned efter fødsel. 

Håber at få nogle svar

Jeg fik min efter 4 uger, selvom jeg ammede helt  Men du skal da bare nyde det, lige så snart du får den synes du sikkert at det er træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Anette&Sophia

Babymor2010 skriver:

Hvilket? 

satte det igang med p-piller

Anmeld

20. februar 2012

Anette&Sophia

MyBigWish skriver:

Jeg fik min efter 4 uger, selvom jeg ammede helt  Men du skal da bare nyde det, lige så snart du får den synes du sikkert at det er træls

jeg nyder det da også lidt, har jo trods alt ikke haft det i et år, ( medregnet graviditet
men alligevel så vil man da også gerne vide om den har tænkt sig at komme igen, eller hvordan  

Anmeld

20. februar 2012

Jibbe

Jeg fik det 2-3 mdr efter fødslen. Og jeg fundammede til Frej Var 7 mdr næsten. Så det er ikke pga amningen - det er lige så meget en skrøne som det med amning virker som prævention fortalte de mig på barselsgangen.

Anmeld

21. februar 2012

Fenja09

Jeg fik min mens da Alberte var lige omkring 2 måneder.

/Fenja

Anmeld

21. februar 2012

MyBigWish

Anette&Sophia skriver:

jeg nyder det da også lidt, har jo trods alt ikke haft det i et år, ( medregnet graviditet
men alligevel så vil man da også gerne vide om den har tænkt sig at komme igen, eller hvordan  

Kan godt følge dig 

Anmeld

21. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gik der heldigvis næsten 15 mdr og ih hvor jeg nød det. Jeg ammede fuldt ud til thea startede på grød, da hun var 6 mdr. Derefter ammede jeg nogle gange om dagen. Da thea var 11 mdr stoppede jeg med at godnat amme.

Håber der går mindst lige så længe inden mens kommer, når jeg har født her anden gang!!! Vh stine

Anmeld

21. februar 2012

>>Carina<<

Efter begge fødsler fik jeg 2-3 mdr efter. Øvøv. Min veninde har et barn på 2 1/2 og er på 5 mdr og hun har ik haft mens siden lige før hun blev gravid med den første. Så snyd :-)

Anmeld

21. februar 2012

Clisolka

Anette&Sophia skriver:

satte det igang med p-piller

Nårh, jamen jeg startede da bare alm. på en pakke 

Anmeld

21. februar 2012

Anette&Sophia

Babymor2010 skriver:

Nårh, jamen jeg startede da bare alm. på en pakke 

bare sådan ligepludselig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.