Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser. hvornår fik i jeres mens efter fødslen? Jeg har ikke fået min endnu, og det er 3½ måned siden Sophia blev født. ved godt der kan gå op til et år, men synes nu bare det er lidt mærkeligt. Mange andre jeg kender fik den omkring 1 - 1½ måned efter fødsel.
Håber at få nogle svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anette&Sophia skriver: Hej tøser. hvornår fik i jeres mens efter fødslen? Jeg har ikke fået min endnu, og det er 3½ måned siden Sophia blev født. ved godt der kan gå op til et år, men synes nu bare det er lidt mærkeligt. Mange andre jeg kender fik den omkring 1 - 1½ måned efter fødsel. Håber at få nogle svar
Jeg har lige fået mit og min datter er 5 måneder.. Man kan godt få det selv om man ammer
Fru Skovrup skriver: Det nok fordi de ikke har ammet? Min søn er knap 9 mdr og han bliver stadig ammet næsten fuldt ud, jeg har endnu ikke fået menstruation. Det har vist meget at gøre med amningen.
Det nok fordi de ikke har ammet? Min søn er knap 9 mdr og han bliver stadig ammet næsten fuldt ud, jeg har endnu ikke fået menstruation. Det har vist meget at gøre med amningen.
problemet er bare at jeg ikke ammer
Månsson skriver: Jeg har lige fået mit og min datter er 5 måneder.. Man kan godt få det selv om man ammer
ja, men jeg ammer ikke mere. det holdte kun i små 2 uger.
Anette&Sophia skriver: ja, men jeg ammer ikke mere. det holdte kun i små 2 uger.
Det kommer lige pludseligt troede heller "aldrig" det ville komme igen og jeg har heller ikke ammet i et godt stykke tid nu, men så kom det for første gang i weekenden
Månsson skriver: Det kommer lige pludseligt troede heller "aldrig" det ville komme igen og jeg har heller ikke ammet i et godt stykke tid nu, men så kom det for første gang i weekenden
nå okay
Jeg fik min første mens. næsten 4 måneder efter min fødsel - og jeg ammer fuldt ud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128