graviditets symp. med bagoverbøjet livmoder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

banana3

Hej mødre/ kommende mødre 

Hvilke symp. havde i med en bagoverbøjet livmoder ? 

Jeg havde ægløsning i tirsdags, men synes ikke jeg har de klassiske tegn endnu, jeg drikker meget mere end normalt, jeg døjer med forfærdelig ondt i lænden, det er som om at musklerne i lænden er rigtig trætte, følelsen er ligesom hvis man har taget alt for mange mavebøjninger, det sidder så bare i ryggen istedet. min mave er lidt hård, har ikke den store lyst til mad, men vil ikke ligefrem sige jeg har kvalme. mit underliv giver lidt rumlen til tider, men gør ikke ondt. Hvor hurtig er jeres tegn kommet, og hvilke? 

Jeg følger godt med på siden, jeg er helt ny i alt det her, så dejligt at læse noget erfaring 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Rebecca55

banana3 skriver:

Jeg havde ægløsning i tirsdags, men synes ikke jeg har de klassiske tegn endnu, jeg drikker meget mere end normalt, jeg døjer med forfærdelig ondt i lænden, det er som om at musklerne i lænden er rigtig trætte, følelsen er ligesom hvis man har taget alt for mange mavebøjninger, det sidder så bare i ryggen istedet. min mave er lidt hård, har ikke den store lyst til mad, men vil ikke ligefrem sige jeg har kvalme. mit underliv giver lidt rumlen til tider, men gør ikke ondt. Hvor hurtig er jeres tegn kommet, og hvilke? 

Jeg følger godt med på siden, jeg er helt ny i alt det her, så dejligt at læse noget erfaring 

Jeg følte det bare som om jeg skulle have mins., men uden den kom. Ca. 14 dage efter fik jeg voldsom kvalme og som du siger drak jeg vand konstant, kunne ikke gå nogen steder uden en vand flaske. Mine bryster begyndte også så småt at blive meget ømme...

Anmeld

20. februar 2012

banana3

Tusind tak for dit svar, det var rigtig sødt af dig, lige at tage tid til det  Jeg har i dag haft en enkelt pletblødning, men der er ikke mere nu. ved ikke hvad det betyder, men håber på noget positivt. har ALDRIG haft det før  

Anmeld

20. februar 2012

LauraL

banana3 skriver:

Jeg krydser fingre for at den er det... :-) 

Jeg har kun været gravid en gang og den endte desværre i en SA... Men i ugen op til mens skulle ha været kommet havde jeg en meget øm lænd... Som om jeg havde skovlet en hel bunke sand... Og var så træt i ryggen om aftenen.... Testede da mens udeblev, men fik først en positiv test 6 dage over tid.... 

Sååå måske er den der ;-) 

Anmeld

21. februar 2012

banana3

Ihh tusind tak Laura. 

Det er præcis samme følelse jeg har, det er som om at ryggen er træt  Har du været gravid efterfølgende ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.