Det var det!.... Tilbage til den virkelige verden!....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Maria-s

Så er det slut. Finito. Brugt op. blevet til da-tid. Blevet til minder.

Min barsel er slut!.....

Jeg troede jeg ville glæde mig til at komme tilbage til karriere, kollegaer og et spændende job. Jeg troede jeg ville være MERE end klar efter et år med vaskemaskine, opvasker, mikrovon og støvsuger som mine stærkeste allierede. Men nej.......

Jeg græder indvendigt (og det er mit ellers rødstrømpe mind-set sgu lidt flov over at indrømme!) over at det er slut med tiden herhjemme sammen med Noah. At vi ikke længere skal være sammen størstedelen af døgnets 24 timer. At jeg nu skal tilbage til et arbejde, som jow jeg førhen ELSKEDE og brændte seriøst for, men som jeg nu allermest er bange for om jeg overhovedet kan huske og om jeg kan udfylde min rolle og det de forventer af mig. 

Og hvad med Noah. Han bliver nu et instutionsbarn, hvor det er dagplejemor, der ser "den første gang" det ene og det andet. Det burde være MIG!..... -eller hans far

Jeg veeeeed det er sentimentalt, jajajajaja men derfor er det altså alligevel sådan jeg har det lige nu.

Jeg HÅBER virkelig at jeg igen kan blive glad for at gå på arbejde. At vi kan få det at være familie til at lykkedes, hvor ville allesammen er sammen og det ikke bliver enter far, eller mor.

Og jeg håber VIRKELIG at jeg ikke har glemt al proffesionel viden......! Jeg BURDE have forberedt mig. Læst, læst og LÆST. Men FANDME NEJ!!!! Det er/ var min barsel! og den sku NYDES!

Og det er den blevet gjort til fulde

Noah Emil, min elskede dreng! Jeg håber ikke jeg kommer til at svigte dig, nu hvor vores tid sammen bliver forandret. Jeg håber vi stadig kommer til at nyde hinanden selskab i store mængder og det hele ikke bliver til arbejde og logistisk planlægning. At vi får tid til bare at være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Sofia

Ja, det er noget af en omvæltning, jeg står selv midt i det også, men tror det bliver GODT; vi skal jo bare lige vænne os til den nye hverdag som bestemt også har sine goder Knus til dig!

Anmeld

23. februar 2012

Mettemus

Ih søde Maria, du kommer ikke til at svigte ham ved at gå på arbejde. Noah får en mor der bliver stimuleret på en hel anden måde, end hun gør ved at gå hjemme ved ham - nøjagtig som han bliver ved at komme i VS hver dag. Du får nogle andre inputs, der tilfredsstiller dig på en anden måde en husmoderlivet og det er altså også vigtigt! Jeg er sikker på at man sagtens kan være en god mor og gå på arbejde samtidig - ellers var der vel ikke så mange der gjorde det?
Det bliver sikkert noget af en omvæltning, men mon ikke du nok skal blive glad for det i længden?

Hvordan er de første dage gået?

Anmeld

24. februar 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Ja, det er noget af en omvæltning, jeg står selv midt i det også, men tror det bliver GODT; vi skal jo bare lige vænne os til den nye hverdag som bestemt også har sine goder Knus til dig!

Ja det tager lige lidt tid at vender sig til.... Men det var faktisk ret hyggeligt; her i går havde Manden fri og så var det MIG der kom hjem til, ordnet vasketøj, mad på bordet og en søn og mand der lå og hyggede og legede på gulvet  

Anmeld

24. februar 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Ih søde Maria, du kommer ikke til at svigte ham ved at gå på arbejde. Noah får en mor der bliver stimuleret på en hel anden måde, end hun gør ved at gå hjemme ved ham - nøjagtig som han bliver ved at komme i VS hver dag. Du får nogle andre inputs, der tilfredsstiller dig på en anden måde en husmoderlivet og det er altså også vigtigt! Jeg er sikker på at man sagtens kan være en god mor og gå på arbejde samtidig - ellers var der vel ikke så mange der gjorde det?
Det bliver sikkert noget af en omvæltning, men mon ikke du nok skal blive glad for det i længden?

Hvordan er de første dage gået?

Ja du har ret, det ved jeg godt MEN jeg SYNES det HÅRDT, kun at se Noah under 2 timer enkelte dage ........ Der når vi nærmest kun lige de praktiske ting der nu en gang skal ordnes, mad, bad etc. og nææææsten ingen putte/hygge/lege-tid. Selvfølgelig er det også hyggeligt når vi spiser mv, men alligevel. Det er noget af en omvæltning! Men så er det godt det er weekend nu så jeg kan få fyldt op med puttetid/kildetid/ og overdænge Noah med kys over det heeele

MEGET OVERRASKENDE er det faktisk superfedt at være tilbage Det er selvfølgelig lidt hårdt, for der er en masse ting jeg lige skal have sat mig ind i, og hende jeg skal overtage fra, gør alle ting på en helt helt anderledes måde, end JEG gør. Men det går nu nok

DOG vil jeg sige at jeg er T R Æ T når jeg når til klokken 19:30/20:00 her om aftenen. Der er ikke meget sjov i gaden herhjemme pt,for mor vil SOVE hehe

Meeen det kommer nok igen iden så længe; energien til at holde sig vågen til efter klokken 20/21 tiden Og manden var advaret, så han tager det pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.