Hej piger,
Alle os der er i 3 trimester skal snart være mødre og vi glæder os sikkert rigtig meget.
MEN hvordan går I og har det til daglig med jeres graviditet? Har I mange gener, eller går tingene fint? Og hvad med det psykiske - er i bekymrede, eller stoler I på at det hele nok skal gå?
Personligt har jeg egentlig haft en god graviditet.. har dog lidt meget af opkast og kvalme fordi hun presser på mavesækken. Pluk veer er kommet inden for de sidste uger. Men ellers har jeg haft det meget normalt.
Dog har lillepigen været meget mere stille end hun plejer, og jeg har haft ondt i maven og har haft stikken/jag ned i skeden Jeg har også haft smerter i lænden, ryggen og i toppen af maven lige dér hvor livmoderen går til. Det er ting der er sket inden for den sidste uge. Så er mange ting synes jeg. Har også svært ved at tage sko og støvler på:-) kan simpelthen ikke nå.
Er 35+0 i dag.. kan simpelthen ikke forstå hun snart kommer ud til os.. er lidt nervøs for fødslen. Men er vel kun normalt. På et tidspunkt var jeg bange for fødslen. Men nu er jeg mere spændt.
Glæder mig til at høre hvordan I har det mine med-gravide!
Anmeld