Hvor langt vil I køre til arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

linemus

1. Ja, hvor langt er I villige til at køre?

2. Hvad så hvis stillingen er et vikariat, så det kun er fx et halvt år?

Line - der kigger jobannoncer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Loggidut

altså et vikariat er jo genialt, for lige at presse fødderne ind, når man har gjort det, så knokler man for at blive en del at teamet, og en del de ikke kan undvære...tit giver det en fast stilling.
Men hvor langt til jobbet er jo helt op til jeres "lille" familie, hvor lang tid skal du bruge om morgenen, og hvor lang tid skal du bruge for at hente igen, ja det er jo mange ting...

men det med job...der er jeg sgu da helt på hjemmebane, hvis du spørger mig!

hvis du er stabil, kan du jo søge der hvor jeg jobber, det er da en begyndelse, og snakketøjet fejler da intet ved dig, selv om du påstår alt muligt andet!

Anmeld

23. marts 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Det er nok meget variabelt fra familie til familie.
Inden januar ville jeg ikke have haft problemer med en times transport hver vej, da manden havde et konsulentjob, hvor han selv bestemte arbejdstider, og dermed snildt kunne aflevere og hente.
I januar blev han fyret pga. krisen, men var så heldig at hans gamle job gerne ville have ham tilbage. Det er så et lederjob i butik, hvilket betyder ganske andre arbejdstider, og nu er det så mig der skal stå for at bringe og hente. Dvs. jeg nu maks kan bruge en halv time hver vej - og vi har ikke bil, så skal med det offentlige... Kan ikke søge langt væk mere. Dog er der stadig en ok portion jobs i min branche indenfor min radius - desværre er de ikke til at få fingre i for tiden

Anmeld

23. marts 2009

Mie A

Jeg vil max bruge 45 min hver vej på transport til arbejde. Det ville også være gældende for et vikariat!

Anmeld

23. marts 2009

Rasmine

Årh Line, det er den store problemstilling her.
Lars har 60 km. på job, og dte tager ml. 45 min. - 1 time, HVER vej.
Og han får fri kl. 17 (dvs. den er altid 17.15 ca inden han kører)

Så jeg vil sige det kommer meget an på, hvornår arbejdstiden er.

Vedr. vikariat, det er jo til at holde ud, hvis der er langt, og vikariatet er ½ år.
MEN tænk nu hvis man forelsker sig i jobbet, og de gerne vil beholde én?
Hvad så, så har man den lange vej!

Tænk dig om, jeg vil aldrig selv have et job hvor jeg skal bruge så lang tid i en bil, det er dagen simpelthen for kort til, i al fald med så små børn som vi har.

Anmeld

23. marts 2009

Susan1978

Jeg har 50 km og det tager ca ½ time.. men hvis jeg lige skal aflevere unger inden, så skal jeg regne med 20 min ekstra.. og det samme den anden vej..

Så jeg det er kun nød og næppe jeg kan nå at være der fra 8-16... fordi Emil først kan afleveres kl. 7:20 men så er der også åbent til kl. 17.

Men så er det godt der er noget der hedder flex..

Line jeg vil sige at hvis man skal køre langt for et job, så skal der også være nogle goder i form af flextid eller andet..

Susan som ikke vil køre mere end max 45 minutter.. kæft det er hårdt når man er træt.. var lige ved at falde i søvn på motorvejen i morges.

Anmeld

23. marts 2009

Millebasse

Altså jeg har ca. 45 km. til mit arbejde, det tager ca. 30 min., men jeg skal også klæde om, så jeg kører 45 min. før jeg skal køre. Det er max. for mig, men det er mit drømmejob så det vil jeg gerne køre for.. Kunne måske godt tænke mig at flytte tættere på, men det er manden vist ikke med på desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.