Jer med lidt større bryster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

De3Guldklumper

Hunkemöller eller change.

Det er rigtig gode bh´er til penge man kan har råd til at betale

Har selv arbejdet i undertøjsbranchen og som med alt andet så er meget af navnet en del af prisen også.

Men de to ovenstående - så går du ikke helt forkert i byen. 

Og i samme åndedrag vil jeg stærkt råde dig til at få råd og  vejledning hos en kyndig ekspidient så du kommer derfra med den RIGTIGE størrelse som støtter og sidder som den skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Sisley

Freya er super super super og billige! Prøv på lace.dk eller Google Wajke trading. Der handler jeg for jeg kan ikke passe dem hos Change - deres størrelser er 2 str "for små".

Anmeld

19. februar 2012

WHT

Nu ved jeg ikke helt hvor store du mener med store bryster, men jeg bruger normalt 80 F/G (i fx change)...

Har dog købt en super lækker bh i bilka (kunne passe en 75E) og denne kostede kun 129.- ...
Det var meningen jeg skulle bruge den udelukkende til arbejde, men den er så god at den bliver brugt meget mere end jeg arbejder

Held og lykke med at finde den rette bh.

Anmeld

19. februar 2012

SHERO

som mange af de andre sige så Change... Jeg sværger til deres Florence model, koster 299,- og som medlem sparer man vist 20%. den er bare fantastisk uanset hvilken str. man er..

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

change

Anmeld

19. februar 2012

Benjamins'mor

sofiell89 skriver:

Jeg har måtte købe BH'r hos change siden jeg var 16. Før jeg blev gravid passede jeg en skål g/h fint, nu er jeg 26+2 og kan næsten ikke skjule brystvorterne i den skål mere. Frygter hvad størrelse de ender i, når der er mere mælk i Kæresten gætter på en ny Linse

Change er ikke billige, men det er kvalitet og kan holde i mange år! Som andre skriver, så kører de tit med tilbud - og jeg synes bestemt at det er pengene værd!

Har en fra change købt i februar 2011 og der er bøjlen knækket flere steder.

Anmeld

19. februar 2012

>>Carina<<

I missya kan du få deres eget mærke til samme pris som i h&m :-) god jagt :-)

Anmeld

19. februar 2012

metski83

Change, bedst og billigst til store bryster

Anmeld

19. februar 2012

twinny

hunkemøller, de har tit 3 for 2 pris.... Og de har mange bh, der er flotte og ikk kedelige som jeg tit synes de bliver, når de bliver større.

Anmeld

19. februar 2012

tulle92

Benjamins'mor skriver:

Godaften piger.

Jeg har lige brug for lidt hjælp, før jeg blev gravid havde jeg ikke helt så store bryster, så jeg kunne sagtens købe bher i Bilka, Føtex og H&M og jeg havde rigtigt mange. Men efter jeg blev gravid og har født er mine bryster bare blevet så store, og jeg har rigtigt svært ved at finde en bh der sidder godt til billige penge da de fleste har push up, er med
Tynde stropper og kun dækker halvdelen af brysterne. Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber bher og til billige penge.

God aften til jer alle ... Christina

jeg køber i hunkmøller købt her for ikk så længe siden et sæt undertøj bh-trusser til 300 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.