Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Godaften piger.Jeg har lige brug for lidt hjælp, før jeg blev gravid havde jeg ikke helt så store bryster, så jeg kunne sagtens købe bher i Bilka, Føtex og H&M og jeg havde rigtigt mange. Men efter jeg blev gravid og har født er mine bryster bare blevet så store, og jeg har rigtigt svært ved at finde en bh der sidder godt til billige penge da de fleste har push up, er medTynde stropper og kun dækker halvdelen af brysterne. Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber bher og til billige penge. God aften til jer alle ... Christina
Godaften piger.Jeg har lige brug for lidt hjælp, før jeg blev gravid havde jeg ikke helt så store bryster, så jeg kunne sagtens købe bher i Bilka, Føtex og H&M og jeg havde rigtigt mange. Men efter jeg blev gravid og har født er mine bryster bare blevet så store, og jeg har rigtigt svært ved at finde en bh der sidder godt til billige penge da de fleste har push up, er medTynde stropper og kun dækker halvdelen af brysterne. Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber bher og til billige penge. God aften til jer alle ... Christina
jeg køber bh`er i change.. De er absolut ikke billige.. men køre tit med tilbud, hvor du kan få 2 bh`er til 1 pris osv..
Benjamins'mor skriver: Det skal lige siges jeg kun har 2 bher, jeg gider for det første ikke give 500 kr for en bh og så vil jeg helst have bøjle bher.
Det skal lige siges jeg kun har 2 bher, jeg gider for det første ikke give 500 kr for en bh og så vil jeg helst have bøjle bher.
Jeg har fundet en model hos Change som passer rigtig godt til mig. Tror den koster omkring 400 men de har jævnligt tilbud.
Du skal ikke regne med at finde virkelig billige BH'er, der sidder godt, når du har store bryster. Jeg har aldrig selv kunnet købe BH'er i H&M eller Bilka, og jeg har altid været lidt misundelig på mine medsøstre med mindre barme. Du skal nok til en lingeri-forretning, og så kan du jo bare spørge efter deres billigere mærker. Du burde kunne få dem fra omkring 150 kroner og opefter.
Brugte Change før jeg fik lavet mindre bryster
du skal i change..... det er altså ikke dyrt, jeg køber jævnligt derinde og enten bare en bh til ca 200-350 eller et sæt på omkring 400... når man har stor barm er det bare så vigtigt at det sidder ordenligt, så bliv også målt derinde, så i sammen kan finde den helt rigtige bh.... og du bliver altså glad for at give lidt ekstra ift bilka osv, det er det værd....
Jannie - også med stor barm
Femilet
Har netop købt 3 bh'er for 300 kr på tilbud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128