Jer med lidt større bryster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.979 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Benjamins'mor

Godaften piger.

Jeg har lige brug for lidt hjælp, før jeg blev gravid havde jeg ikke helt så store bryster, så jeg kunne sagtens købe bher i Bilka, Føtex og H&M og jeg havde rigtigt mange. Men efter jeg blev gravid og har født er mine bryster bare blevet så store, og jeg har rigtigt svært ved at finde en bh der sidder godt til billige penge da de fleste har push up, er med
Tynde stropper og kun dækker halvdelen af brysterne. Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber bher og til billige penge.

God aften til jer alle ... Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Benjamins'mor

Det skal lige siges jeg kun har 2 bher, jeg gider for det første ikke give 500 kr for en bh og så vil jeg helst have bøjle bher.

Anmeld

19. februar 2012

Mor-til-asta-09

Benjamins'mor skriver:

Godaften piger.

Jeg har lige brug for lidt hjælp, før jeg blev gravid havde jeg ikke helt så store bryster, så jeg kunne sagtens købe bher i Bilka, Føtex og H&M og jeg havde rigtigt mange. Men efter jeg blev gravid og har født er mine bryster bare blevet så store, og jeg har rigtigt svært ved at finde en bh der sidder godt til billige penge da de fleste har push up, er med
Tynde stropper og kun dækker halvdelen af brysterne. Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber bher og til billige penge.

jeg køber bh`er i change.. De er absolut ikke billige.. men køre tit med tilbud, hvor du kan få 2 bh`er til 1 pris osv..

Anmeld

19. februar 2012

LLN

Benjamins'mor skriver:

Det skal lige siges jeg kun har 2 bher, jeg gider for det første ikke give 500 kr for en bh og så vil jeg helst have bøjle bher.

Jeg har fundet en model hos Change som passer rigtig godt til mig. Tror den koster omkring 400 men de har jævnligt tilbud.

Anmeld

19. februar 2012

JeNoVa

Godaften piger.

Du skal ikke regne med at finde virkelig billige BH'er, der sidder godt, når du har store bryster. Jeg har aldrig selv kunnet købe BH'er i H&M eller Bilka, og jeg har altid været lidt misundelig på mine medsøstre med mindre barme. Du skal nok til en lingeri-forretning, og så kan du jo bare spørge efter deres billigere mærker. Du burde kunne få dem fra omkring 150 kroner og opefter.

Anmeld

19. februar 2012

Kamulla

Brugte Change før jeg fik lavet mindre bryster

Anmeld

19. februar 2012

heaven

du skal i change..... det er altså ikke dyrt, jeg køber jævnligt derinde og enten bare en bh til ca 200-350 eller et sæt på omkring 400... når man har stor barm er det bare så vigtigt at det sidder ordenligt, så bliv også målt derinde, så i sammen kan finde den helt rigtige bh.... og du bliver altså glad for at give lidt ekstra ift bilka osv, det er det værd....

Jannie - også med stor barm

Anmeld

19. februar 2012

sofiell89

Benjamins'mor skriver:

Godaften piger.

Jeg har måtte købe BH'r hos change siden jeg var 16. Før jeg blev gravid passede jeg en skål g/h fint, nu er jeg 26+2 og kan næsten ikke skjule brystvorterne i den skål mere. Frygter hvad størrelse de ender i, når der er mere mælk i Kæresten gætter på en ny Linse

Change er ikke billige, men det er kvalitet og kan holde i mange år! Som andre skriver, så kører de tit med tilbud - og jeg synes bestemt at det er pengene værd!

Anmeld

19. februar 2012

sne190810

Femilet

Har netop købt 3 bh'er for 300 kr på tilbud.

Anmeld

19. februar 2012

sne190810

Femilet

Har netop købt 3 bh'er for 300 kr på tilbud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.