Av av :'( hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Når det går ud over din skede, så må det være meget slemt. Mener det er fordi, væggen fra endetarmen (din hårde afføring) skubber ind på skedevæggen. Jeg har hørt om det før.
Men hvilke jerntabletter tog du. For dem jeg tager er incl C-vitamin og det gør, at du ikke får hård mave, medmindre, du slet ingen væske får

Det er almindelig gravijern, fik det også med min datter og der fik jeg også hård mave (dog ikke så hård som nu). Men drikker masser væske og passer på med hvad jeg spiser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

Jeg havde virkelig hård mave og skulle tage 2 om aftenen & jeg var oppe allerede kl. 7 fordi der skulle jeg bare på toilet!  det virkede hurtigt på mig & det var det eneste middel jeg fik afvide af lægen jeg måtte bruge..

men jeg tager kun 1 pille nu hvis jeg ikke er kommet af med noget dagen før, tager jeg en på dagen så er jeg sikker på at komme af med noget om aftenen eller morgenen dagen efter

Okay, det kunne være jeg skulle prøve det.
Overvejer sveskejuice også, men er bare bange for at det igen vil presse så meget i skeden

Det er virkelig ubehageligt og det gør rigtig ondt

Anmeld

19. februar 2012

kvinde84

Fik engang at vide af min stedsøster, at magnesium gjorde underværker for hende efter fødselen, hvor hun led af mega forstoppelse.

Ellers så forstår jeg altså ikke helt, hvorfor man absolut SKAL proppe sig med jerntabletter  

Jeg har været bloddonor i flere år, og min blodprocent er altid i top, og jeg er aldrig på nogen måde mærket af tapningen. Jeg begyndte dog at tage jerntabl. her i graviditeten. Men efter lidt træg mave og en helvedes hovedpine i næsten 2 uger, så kvittede jeg altså jernet. Hovedpinen forsvandt omgående. Jeg spurgte min JM om det nu var nødvendigt at tage jern, når jeg var ret sikker på at jeg ikke havde behov for det, og at der i øvrigt ER jern i min multitabs. Svaret var, ja det skal man, da der ikke er nok i multien. Øv altså. Jeg gik så ud og købte de tabl med det mindste jernindhold jeg kunne finde. Dem har jeg så også været sløset med. Men jeg har det fint, så jeg kan ikke se hvorfor man skal proppe sig med jern, når man får det værre  Bare min mening!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.