Voksi pose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Alexander&Lærke

Jeg har brugt slee-bee til begge mine børn, kunne godt have ønsket en voksi til den sidste her. Lærke er nemlig ikke så varm en pige og skal derfor have en del på når hun skal ud i posen,på kolde dage har hun har lidt svært ved at holde varmen selvom hun ligger med lille jakke, futter og hue/vanter på. 

Alexander den store havde kun striktrøje hue og små vanter på og var altid dejlig varm. 

Men vi er super glader for posen, og den er perfekt her om vinteren også når de er ældre og skal sove ude. 

Jeg har posen herinde og når det er sove tid putter jeg i posen, Lærke falder fuldstændig om ligeså snart hun kommer ned i posen hun overgiver sig med det samme...

Jeg brugte den også har for et par uger siden til sovepose inden døre da vi var i en lejlighed uden mulighed for at putte ude. Så kom hun i posen og ind i fasters seng og sov så dejlg søde der. 

Posen er taget i brug når de har været for store til liften,Men det har så også passer emd at det har været vinter da de er fra juli og august. Syntes liften har den effekt at den er lille og tryg for barnet. Posen kan måske virke lidt stor for et lille spædbarn og der er ingen afskærming over ligesom på liften, så liften er god mens de er spæde og alt er nyt og ukendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Sommersko

har en til begge mine piger, fandt dem brugt (men man kunne stort set ikke se de havde været brugt) til omkring 700 kr stykket.

De er guld værd, har i den kolde kolde vinter, har de bare en vinterjakke, hue, luffer og uldsokker på, og dejlig varme når de kommer ind. Nu her hvor det er lidt mildere igen, får de bare en strikket uldcardigan, luffer, hue og ekstra uldsokker på.

Regner ikke med at bruge dem til sommer, men efterår, vinter og forår.

Anmeld

20. februar 2012

betina

Vi har en duniduo - Den er vi rigtig glade for. Bastian sover med det samme han rammer den Og det gode ved den er at der er 2 duner med til. en sommer og en vinter.

Kan klart anbefales

Anmeld

20. februar 2012

vitapigen

Jeg har en VOKSI og er super glad for den  Min datter er fra 11. Juli sidste år og hun brugte lift i ca. 3 mdr. Derefter købt jeg så en brugt Voksi til 450 kr og den er ALLE pengene værd. Synes det er så dejligt at de ikke behøves særlig meget tøj. Disse dage har hun kun en tynd striktrøje på ud over sit alm tøj samt hue og vanter og hun er dejlig lun når hun kommer op. Og når det rigtig fryser får hun en lidt tykker trøje på

Men jeg tror den bliver alt for varm til sommer, men du skal tænke på at de kan bruge den i lang tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.