Voksi pose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

HopinWishin

Har I sådan en??=) ... Sys de ser dejlige ud, og et sted baby kan hygge... Men får man den brugt?.. Man ska vel have en lift også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Eddy

Vi har sådan en og er UTROLIG glade for den. Vi brugte lift de første 4 uger af vores datters liv og så brugte vi voksiposen derfra og har brugt den her evig eneste dag og hun er 4 måneder. Den ligger fast i barnevogne. Alle pengene værd!!!

Anmeld

19. februar 2012

GitteC78

Vi brugte liften de første mange mdr., når min dreng som indenfor sov han i liften, men ude i voksi posen.

Vores er fra Føtex og vi har brugt den utroligt meget. Min søn går i dagpleje og han sover i den. Han er nu 17 mdr. Han sover meget bedre i den end i en dyne. Jeg ville ikke kunne undvære den.

Jeg har termin og 13 dage, og vi får en voksi pose af mine forældre til den lille.

Anmeld

19. februar 2012

Røverdatter

Jeg er enormt glad for vores slee-bee.. Lige siden jeg købte den (da Birk var lidt over 2 måneder) har vi brugt den dagligt.. Han sover i den flere gange om dagen - den er virkelig god

Vi brugte lift de første to måneder, men han blev for stor til sidst

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

har haft en sleebee til min dreng, købte den dog først da han voksede ud af liften, og den var alle pengene værd..

Til den lille ny vil jeg gerne have den originale voksi, men finder den nok brugt for at spare lidt penge..

Anmeld

19. februar 2012

Toshiba

HopinWishin skriver:

Har I sådan en??=) ... Sys de ser dejlige ud, og et sted baby kan hygge... Men får man den brugt?.. Man ska vel have en lift også??

jeg brugte lift i starten (havde ikke voksi dengang) - havde jeg haft - ville jeg ikke bruge lift...

købte da min pige var et par måneder - og har brugt den HVER dag siden

Anmeld

19. februar 2012

fru G

er det for varmt at bruge voksiposen om sommeren? jeg skal føde et sen-julibarn og er i tvivl om jeg skal bruge lift den første tid?

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

fru G skriver:

er det for varmt at bruge voksiposen om sommeren? jeg skal føde et sen-julibarn og er i tvivl om jeg skal bruge lift den første tid?

Vi har en voksi, den ville jeg ikke bruge om sommeren Den er ret varm - William er også i forvejen et varmt barn, så nogle gange har han faktisk også svedt her om vinteren, hvis han har ligget ude i den - han er fra september!

Anmeld

20. februar 2012

mkb123

følger lige med her, for jeg er nemlig og meget i tvivl omkring det med voksi.. Jeg har termin om 9 dage, men er bange for, om en voksi for hurtigt bliver for varm, og man derfor ikke når at få den brugt? 

Anmeld

20. februar 2012

KLN

HopinWishin skriver:

Vi brugte lift de første tre måneder, var rigtig skønt, så havde hun os den at sove i, når vi var i byen. Efter de tre måneder blev hun for stor til liften og vi har siden brugt VOKSI, og vi er rigtig glade for det. Så har hun os et legetæppe, når vi er ude..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.