"1)Du er ung, 2)Det er dyrt at få børn, 3)Det er et kæmpe ansvar"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2009

Zeta

Først tillykke med at du er gravid, og dernæst tillykke med din beslutning at få barnet og hvad der dermed følger, ansvar, opgaver og ikke mindst glæde!

Jeg kan godt forstå at du er ked eller deprimeret, for det er jo ikke støtte du får fra dit bagland. Og her mener jeg, at de svigter dig, for beslutningen er jo taget, og så kan dem omkring dig kun støtte og hjælpe dig.

Så som de andre allerede har skrevet, så skal du overveje hvordan du vil bruge dit bagland. De negative kommentarer kan du ikke bruge til noget. Glæd dig specielt over din beslutning og planlæg hvad der skal ske fremadrettet. Her tænker jeg på dit liv og din rolle som mor.

Jeg er dog ret sikker på at mange omkring dig vil ændre adfærd og støtte dig når den lille kommer til verden. Gør de ikke, så er det deres valg, og det må du bare tage til efterretning og handle derefter.

Alt godt fremadrettet til dig og den lille :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Ej jeg kan så meget følge dig.. Virkelig meget er 4uger henne og er 19år, så man må sige jeg også er ung vorderende mor..

Altså hele mi dejlige familie støtter mig fuldt ud, og min mor er begyndt at købe ting allerede..

meeeeen jeg har allerede mistede veninder fordi jeg er gravid, de mener jeg er alt for ung, og som du ogå skriver, "det jo ikke en dukke".
og som dig er barnets fars familie heller ikke begejstrede, de mener ikke at faren er klar og at "jeg" har sat ham i et stort dillemma, men der skal to til tango. han vil rigtig gerne være far, men han har et kæmpe pres fra sin familie..

men når det er sagt, såååå kæmpe tillykke, og held og lykke..

cille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.