vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er idag halvvejs, 20+0 og har taget 3 kilo på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Nattøs

Jeg er 21 uger henne på torsdag og har max taget 500 gram på siden uge 9 hvor jeg havde tabt 8 kg men jeg var også buttet i starten, så har en dejlig flot rund mave bare utroligt at jeg er gået fra næsten flad mave til stor mave og har ikke taget på. Jeg bliver ved med at svinge imellem 500 gram taget på eller tabt.

Anmeld

8. marts 2012

BabyMama2

Jeg er 23+4 og har taget ca 2 kilo på

Anmeld

25. marts 2012

Pernille_fleur

Sikke nogle skønne baby-maver

Hvor er de/ I flotte!!!

Jeg er i uge 23 og har taget 6 kg på

Pernille

www.psykolog-pernilleschou.dk

Anmeld

26. marts 2012

sarahjylland

Jeg er nu 25+4 og har taget 7 kg på. Spiser stadig ikke meget.....

Anmeld

27. marts 2012

benzon

Ditte-3 skriver:

hej alle juli medlemmer.

syntes her på det siste jeg er blevet temelig stor forand og alt er sååå hårdt har alleræde taget 4-5 kg på og vil så høre her inde om hvor meget i hat taget på eller ik taget på inu håber på mange gode svar

ville da os lige svare på denne her

jeg har ikke rigtigt taget noget på. det hele sidder på maven og på brysterne . billedet er for en lille uge siden og nu er jeg 23+5

og kan godt blive nervøs nu hvor jeg ikke har taget mere på om han får det han skal have men jeg var til scanning i uge 19 og der var alt super flot så jeg tænker det er bare mig som tænker for meget

men hold da op nogle flotte maver i har
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2012

Nattøs

Jeg var ved 25 ugers undersøgelse igår hos lægen og gæt engang. Lille mig, har kun taget 1 KG på i hele min gravitet troede seriøst at jeg havde taget 3 kg på. Men det synes min krop åbenbart ikke. 

Jeg er vokset en del på det sidste og især i denne uge har fået vand i fødderne og fingrene. Men åbenbart ikke sådan man tager på. Selv lægen roste mig Men fik også afvide, at jeg godt kunne regne med at tage på fra nu af og det ved jeg da godt. Utroligt som folk hele tiden fortæller mig, at jeg skal forvente at tage på.

Anmeld

1. april 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har lige været ved læge..... 24+0 og + 8 kg i vægt :/

Anmeld

2. april 2012

cwo1979

Hej, Tror det svinger meget, hvor meget man tager på, især afhængigt af din størrelse inden, og så er det forskellige, om man tager på i starten eller i slutningen...

Jeg har selv taget ca. 6 kg på, og syntes selv jeg gør, hvad jeg kan for at det ikke skal blive for meget

De 3 af mine kilo er kommet inden for de sidste 4-5 uger..

Anmeld

3. april 2012

Nattøs

cwo1979 skriver:

Hej, Tror det svinger meget, hvor meget man tager på, især afhængigt af din størrelse inden, og så er det forskellige, om man tager på i starten eller i slutningen...

Jeg har selv taget ca. 6 kg på, og syntes selv jeg gør, hvad jeg kan for at det ikke skal blive for meget

De 3 af mine kilo er kommet inden for de sidste 4-5 uger..

det har du helt ret i jeg tabte mig 8 kger i starten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.