vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Ditte-3

hej alle juli medlemmer.

syntes her på det siste jeg er blevet temelig stor forand og alt er sååå hårdt har alleræde taget 4-5 kg på og vil så høre her inde om hvor meget i hat taget på eller ik taget på inu håber på mange gode svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Ditte-3

????

Anmeld

19. februar 2012

Ann Christina

Jeg stod på vægten i morges, og har taget omkring 2 kg på. Jeg aner ikke hvad der er normalt og hvad der ikke er, så jeg spiser når jeg er sulten, og min krop sætter selv begrænsningen for hvor meget jeg spiser (bliver hurtigt mæt). Da jeg ikke kan spise så store måltider, spiser jeg oftere i stedet

Håber det hjalp

Anmeld

19. februar 2012

Ditte-3

jeg spiser ikke rat meget og når jeg spiser er det ik store posjoner da jeg også hurtig bliver mæt  sntes bare jeg er rat stor alleræde

Anmeld

19. februar 2012

Blirnokaldrigfru

jeg spiser meget hele tiden har taget ca. 3 kg på

Anmeld

20. februar 2012

MissBee

Ditte-3 skriver:

hej alle juli medlemmer.

syntes her på det siste jeg er blevet temelig stor forand og alt er sååå hårdt har alleræde taget 4-5 kg på og vil så høre her inde om hvor meget i hat taget på eller ik taget på inu håber på mange gode svar

Jeg har taget 8 kg på da jeg var 20+0 og de sidder næsten alle sammen på maven dog lidt vand i ben og mine bryster er vokset.... 70K

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2012

Ann Christina

MissBee skriver:

Jeg har taget 8 kg på da jeg var 20+0 og de sidder næsten alle sammen på maven dog lidt vand i ben og mine bryster er vokset.... 70K

Hvor er du mega-flot MissBee  Fantastisk babyhule - håber jeg bliver ligeså fin

Anmeld

21. februar 2012

MissBee

Ann Christina skriver:

Hvor er du mega-flot MissBee  Fantastisk babyhule - håber jeg bliver ligeså fin

Mange tak!!!!   

Det er jeg sikker på at du gør!!

Anmeld

21. februar 2012

fru G

Jeg har taget på 6 kg

Anmeld

21. februar 2012

sarahjylland

Sidst de tjekkede havde jeg taget 5 kg på men spiser normalt og ikke for meget så tror ikke det blir meget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.