Hvor længe passer barnevognen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

Millebasse

Hej tøser..

Synes Bastian er blevet laannngggg... Synes snart ikke han kan være i barnevognen mere.. Kan det virkelig passe?? Hans barnevogn er med det længste liggemål.. Dynen kan snart ikke komme ned om hans fødder..

Er der andre med samme problem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

linemus

Jeg har ikke problemet nu, for pigerne er ikke så lange, men jeg kan godt huske det fra Sebastian var lille. Vi havde en barnevogn på altanen, som han sov i (hvis vi skulle nogle steder, havde vi klapvognen med). Den var også med det længste liggemål - er det noget med 97 cm? Han lå da i den til han var næsten 3 år (minus et par måneder), men det var så også med bøjede ben

Hvor lang er Bastian nu?

Anmeld

23. marts 2009

heaven

har det samme problem her - har også tænke over hvad vi skal gøre, han elsker bare sin barnevogn, og jeg synes det er så fedt han kommer ud og sove....

så jeg kobler mig lige på her... - hvis det er ok.

Jannie

Anmeld

23. marts 2009

Susan1978

tja Ea sov i sin barnevogn til hun var 3 år.. godt nok med lidt bøjede ben tilisidst men hun elskede den jo...

I dagplejen begyndte de at træne at sove på madras ved 2-2½ års alderen, for det gør de i legesturen (de største børn) og de gør det også oppe i børnehaven..

så den sidste perioden var det kun herhjemme hun sov i barnevogenen.. og pludselig var det slut med at sove til middag.. tror kun hun sov til middag i 1 mdr oppe i børnehaven.. men der var hun også blevet 3.

Anmeld

23. marts 2009

BellaT

Phillip er lige "vokset" ud af sin barnevogn. Han er startet med indendørs middagslur i sidste uge. Hvis nu vildbassen Phlipper kunne ligge stille, kunne han godt være i vognen endnu. Lidt endnu ihvertfald. Men han har bare brug for at kunne vende og dreje sig og ligge i alle mulige og umulige stillinger.
Han sov efterhånden kun 1 time eller 1½ og sov han i sengen, sov han altid mindst 2 timer og gerne mere.
Så jeg måtte jo indse, at det er slut med barnevognen nu.

Anmeld

23. marts 2009

Rasmine

Synes altså også Razz' barnevogn er krympet her i vinter.
Selvom jeg har taget den der ting ud af hovedenden, og taget voksiposen ud, synes jeg han ligger med lidt bøjede ben, med hovedet helt oppe i kanten.
Men han sover bare såååå godt udenfor.

Gad vide om man skulle prøve at finde sådan en krybbe, som de bruger i børnehaven, han skulle gerne sove noget mere udenfor.

Anmeld

24. marts 2009

Millebasse

Mebach skriver:

Synes altså også Razz' barnevogn er krympet her i vinter.
Selvom jeg har taget den der ting ud af hovedenden, og taget voksiposen ud, synes jeg han ligger med lidt bøjede ben, med hovedet helt oppe i kanten.
Men han sover bare såååå godt udenfor.

Gad vide om man skulle prøve at finde sådan en krybbe, som de bruger i børnehaven, han skulle gerne sove noget mere udenfor.

Arh,den der ting!! Den havde jeg sgu slet ikke tænkt på at man kunne pille ud

Føler mig lige en lille smule dooffff.....

Anmeld

24. marts 2009

Rasmine

Millebasse skriver:

Arh,den der ting!! Den havde jeg sgu slet ikke tænkt på at man kunne pille ud

Føler mig lige en lille smule dooffff.....

Hjalp det?

Anmeld

24. marts 2009

Millebasse

Mebach skriver:

Hjalp det?

Den er i hvert fald blevet lidt længere.. Så nu må jeg se næste gang han skal sove i den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.