MD scan og 100% køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Mettefpigen

Tanjadamgaard skriver:

Hej alle i herlige mennesker på Baby.dk 

Ville lige høre jer, som allerede har været til MD om i fik kønnet af vide, eller om i har købt en køns-scanning? For at være på den sikre side ? 

Knus 

Vi fik det allerede afvide ved NF scanningen.. Og igen med MD.. De skulle holde øje med bassens tarme så vi var til scanning i alt 8 gange inden fødslen, så vi fik det også afvide en del gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Tanjadamgaard

maria_wlt skriver:

Rigtig mange får det rigtige afvide til MD, men det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus om den der scanner vil bruge tid på det. En MD er jo kun til tjek af misdannelser..

Jeg fik selv det rigtige af vide sidst, men hvis det ikke var fordi vi havde en betalt scanning senere så havde jeg ikke rigtig troet på det..

Ja det er jo det, jeg må bare krydse fingre for at det er en JM, som giver sig god tid og det hun så siger er rigtigt   

Anmeld

19. februar 2012

Chevro

Vi var ret sikre allerede til NF :-) Fordi han hele tiden ville stå på hovedet, men der var chance for det kunne være en pige alligevel. Men til MD var vi helt sikre! Der var en stor tissemand så det er vist tydeligt nok! ;-)

Anmeld

19. februar 2012

MiaLarsen

den gang var jeg til kønscanning på en klinik. i uge 17+2. og jeg fik af hvide det var en lille dreng jeg venter mig.. og det kunne man også se meget tydeligt  

Anmeld

19. februar 2012

Mommylove

Vi fik kønnet afvide ved en biopsi, men valgte alligevel selv at betale os til en kønsscanning i uge 16+0, nok mest pga frygten for at miste igen. Kønnet er et stk dejlig pige. Har efterfølgende fået et par ekstra scanninger for at tjekke trivslen hos babypigen.

Anmeld

20. februar 2012

Tanjadamgaard

Mommylove skriver:

Vi fik kønnet afvide ved en biopsi, men valgte alligevel selv at betale os til en kønsscanning i uge 16+0, nok mest pga frygten for at miste igen. Kønnet er et stk dejlig pige. Har efterfølgende fået et par ekstra scanninger for at tjekke trivslen hos babypigen.

Okay, er glad for at høre det hele går som det skal  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.