MD scan og 100% køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Tanjadamgaard

Hej alle i herlige mennesker på Baby.dk 

Ville lige høre jer, som allerede har været til MD om i fik kønnet af vide, eller om i har købt en køns-scanning? For at være på den sikre side ? 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Koen.

Tanjadamgaard skriver:

NNeHej alle i herlige mennesker på Baby.dk 

Ville lige høre jer, som allerede har været til MD om i fik kønnet af vide, eller om i har købt en køns-scanning? For at være på den sikre side ? 

Knus 

Med min datter købte vi ingen kønsskanning men pga der manglede en arterie i navlestrengen blev vi skannet hver 4 uge så vi fik det afvide en del gange hvilket var heldigt da hun lå så man ikke kunne se kønnet ved md..

Denne gang valgte vi at købe en kønsskanning i tilfælde af at Han os måske ville ligge forkert, men han er ikke genert og viser gerne det hele

Anmeld

19. februar 2012

Mivsen

Til md scanningen fik vi af vide vi ventede os en pige, og selvom hun ikke kan sige 100%, var hun MEGET sikker..Men heldigvis købte vi en 3D-4D scanning, og der lå sørme en lille DRENG

Anmeld

19. februar 2012

Tanjadamgaard

Mivsen skriver:

Til md scanningen fik vi af vide vi ventede os en pige, og selvom hun ikke kan sige 100%, var hun MEGET sikker..Men heldigvis købte vi en 3D-4D scanning, og der lå sørme en lille DRENG

Ja, der kan man bare se  

Vi regner også med at købe en køns scan, men hvad uge var du i da du fik foretaget den, omkring uge 20 eller var du længere henne? 

Anmeld

19. februar 2012

sandramor

Jeg havde i uge 15 været til køns scanning hvor han gættede på det blev en pige... Men bad mig om så vidst muligt at få det bekræftet til md scanning... Og til md scanning bekræftede hun at det blev en pige og det var hun ret så sikker på

og har siden hen fået det bekræftet 3 gange

Anmeld

19. februar 2012

Ems30

Tanjadamgaard skriver:

Knus 

Vi fik at vide til md-skanning at det var en pige, selvom hun sagde hun ikke kunne sige det med 100% sikkerhed. Efterfølgende er det dog blevet bekræftet 2 gange Har ikke født endnu, så glæder mig til at se om det passer, hehe.

Anmeld

19. februar 2012

Tanjadamgaard

Det lyder da dejligt at de fleste har fået det bekræftet flere gange, men er det så ved nye scanninger i får det at vide ? 

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

jeg fik 2 forskellige køn til MD skanningen..

blev skannet af to forskellige fordi den første heldigvis ikke havde gjort det godt nok med billederne..

den første sagde at det blev en pige, og den anden sagde en dreng, så jeg turde slet ikke foretage mig noget derefter.. heldigvis skulle jeg skannes i uge 30 igen, og der blev det bekræftet at det var en dreng..

Det var en dreng der kom ud, men ved ikke hvad jeg havde gjort uden de ekstra skanninger, for tænk hvis jeg havde købt en masse lyserødt, og så kom der en dreng?? :O

Anmeld

19. februar 2012

Clisolka

Tanjadamgaard skriver:

Knus 

Vi købte ikke en kønsscanning. Jeg blev scannet hver 4. uge, så det var ikke nødvendigt. Til den første MD-scanning fik vi ikke kønnet at vide, men det gjorde vi 3 uger senere 

Anmeld

19. februar 2012

maria_wlt

Tanjadamgaard skriver:

Det lyder da dejligt at de fleste har fået det bekræftet flere gange, men er det så ved nye scanninger i får det at vide ? 

Rigtig mange får det rigtige afvide til MD, men det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus om den der scanner vil bruge tid på det. En MD er jo kun til tjek af misdannelser..

Jeg fik selv det rigtige af vide sidst, men hvis det ikke var fordi vi havde en betalt scanning senere så havde jeg ikke rigtig troet på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.