Kalaha!! Hvordan laver man din græske fristelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

birgittemarie

Altså de brød, du serverede til hovedret?

Jeg har ikke tænkt på andet siden og jeg må have den opskrift, så min mund kan få fred. F#uck, hvor var de gode!!!

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Susan1978

ja det kunne være lækkert

ved bare at det var brød fra hobbybutikken..

Anmeld

23. marts 2009

ka li ja

haha ja tyrkisk brød - fra hobbybutikken
smurt med salsa dip
tomater
løg
taverna salatost
oliven
avokado

og kød i eller ved siden af. ellers dur det fint uden kød

forretten var en totillawrap smurt med friskost med hvidløg og urter og røget laks i. rullet sammen og sat på køl til det skulle skæres ud.

rejerne blev stegt i olie som jeg først puttede en ordenlig røvfuld hvidløg på et minut eller to og så rejerne et par minutter for fuld knald ovenpå

det var vist det de damer.. spørg endelig hvis der var mere der kunne friste

jeg har da herre lyst til det nu, men må nok hellere nøjes med revet æble og tuc kiks... har vist fået hvad arthur også har!! øv

Anmeld

23. marts 2009

birgittemarie

Tusind tak! Det skal vi bare have med det samme, så husbond vil nu blve sendt på indkøb til den nærmeste hobbybutik

Knus B - og god bedring, din stakkel!

Anmeld

23. marts 2009

linemus

Nammenam!!! Tak for opskrift! Det var bare så lækkert. De der rejer - var de købt sådan med hale eller hvordan?

Din stakkel God bedring!

Knus Line

Anmeld

23. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Nammenam!!! Tak for opskrift! Det var bare så lækkert. De der rejer - var de købt sådan med hale eller hvordan?

Din stakkel God bedring!

Knus Line

ja forkogte med hale

Anmeld

23. marts 2009

Loggidut

ja den er god med dig kalaha...hvad så lige med det grønne halløj, som var med forretten...mums, nu drømmer jeg mig tilbage til lørdag!

og forresten mente de ude på jobbet jeg var meget stille og lugtede af hvidløg og sprut...??? Det forstår jeg sgu ikke måtte jeg da lige sige!

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

ja den er god med dig kalaha...hvad så lige med det grønne halløj, som var med forretten...mums, nu drømmer jeg mig tilbage til lørdag!

og forresten mente de ude på jobbet jeg var meget stille og lugtede af hvidløg og sprut...??? Det forstår jeg sgu ikke måtte jeg da lige sige!

haha nej der var også ku et halvt stort hvidløg i guagamolen
det var bare most avokado, hvidløg, tabasco, salt peber, citronsaft, og finthakkede tomater, uden kerner og snask....

ja jeg lavede lige en omgang guaga mere i aftes med alt for meget hvidløg, så jeg kan ikke holde mig selv ud i dag trist

men dejligt i var så vilde med maden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.