Kan jeres husdyr fornemme graviditeten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Mira0911

Vores hund har også kunne mærke begge gange jeg har været gravid... I begge graviditeter led jeg af opkast/kvalme fra start og frem til fødslen... Han fulgte mig helt ud på toilettet når jeg skulle kaste op, fulgte med mig ind i soveværelset og lå der ved siden af mig nede på gulvet... 

Dyr mærker mere end hvad vi lige går og tror... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Guldimaven

Vi har to hunde, og tror slet ikke de har fornemmet noget som helst. 

Anmeld

19. februar 2012

Savannah

Jeps - Vores slanger gik helt amok. De har aldrig været så aktive som de var da jeg var gravid. Den ene er ikke særlig tam og bevæger sig meget voldsomt når han bliver taget op - Han ændrede adfærd 100%, han snoede sig om min mave og lå mussestille og holdte fast så jeg ikke kunne tage ham væk. Nå, så sad han der.. det var ret vildt. Den anden er tam og rolig men gjorde det samme med at sætte sig fast om maven. Gerne inden under trøjen.. Da jeg så mistede barnet blev den tamme slange nærmest deprimeret. Hun har aldrig bidt før, men bed både mig og manden kort efter jeg havde mistet. Hun ville ikke ud af mere og gemte sig i et halvt års tid hvor hun stort set bare lå stille.. Så JA de fornemmede det helt klart.. På godt og ondt..

Men jeg tænker også at de bliver NØDT til at kunne mærke det - Hvordan skulle de ellers selv vide hvis de er gravide? De kan jo ikke rigtig teste ..

Mvh
Caroline.

Anmeld

19. februar 2012

Anette&Sophia

Ønskebarnet skriver:

Vi har en lille kanin som render frit rundt dagen lang  vi købte hende for 3 år siden og hun er vores "baby".

I de sidste 2 ivf forsøg efter æo kunne hun fornemme der var noget derinde.....hun blev RIGTIG mor´s pige...rendte mig i røven dagen lang.

Det stoppede så et par dage inden jeg sku teste - negativ.

Denne gang har det været på samme måde men efter jeg har fået en positiv test og blodprøve er hun helt rundforvirret ....hvis jeg ligger på gulvet hopper hun hen til maven og snuser...stiller sine poter på min mave og står helt stille mens der lige kommer et grynt eller to.

Hun er i nærheden af mig det meste af tiden...skøre kanin

Det er så sjovt at se hende hvordan hun kan fornemme det hele og ser frem til at se hende senere

da jeg var gravid, ændrede vores hund sig. positivt, overfor mig altså , men kom der nogen, var hun der med det samme, og det er kun blevet mere siden jeg har født, da hun jo skal passe på lillesøster
men i starten havde hun det meget med at hoppe op af folk, det gøt hun så af alle andre udover mig  Det er ikke noget vild og voldsomt hoppen op ( selvom hun dog er en hvid schæfer ) men det er mere sådan noget; "nus mig, nus mig, se mig se mig", og så hopper hun kun helt op af mænd, ved mine veninder og mor, ligger hun kun antræk til det. :-)

og nej. hun er ikke farlig, hun er bare meget lalleglad, og forstår ikke at hun er en stor hund.  

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Vi har ingen dyr  

Men hvordan har I gjort kaninen så tam ? Altså går den så ind i buret hvis den skal tisse ? Eller skal I rende rundt og gøre rent efter den hele tiden ? :b

Anmeld

19. februar 2012

Ønskebarnet

Maja_4000 skriver:

Vi har ingen dyr  

Men hvordan har I gjort kaninen så tam ? Altså går den så ind i buret hvis den skal tisse ? Eller skal I rende rundt og gøre rent efter den hele tiden ? :b

Hun har fået RIGTIG meget opmærksomhed siden vi fik hende så hun er faktisk som en lille hund.

Hun tisser osv i sin bakke i buret og hopper derind når hun er sulten , tørstig eller bare vil være lidt alene .

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Ønskebarnet skriver:

Hun har fået RIGTIG meget opmærksomhed siden vi fik hende så hun er faktisk som en lille hund.

Hun tisser osv i sin bakke i buret og hopper derind når hun er sulten , tørstig eller bare vil være lidt alene .

Hvor hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.