Kan jeres husdyr fornemme graviditeten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Ønskebarnet

Vi har en lille kanin som render frit rundt dagen lang  vi købte hende for 3 år siden og hun er vores "baby".

I de sidste 2 ivf forsøg efter æo kunne hun fornemme der var noget derinde.....hun blev RIGTIG mor´s pige...rendte mig i røven dagen lang.

Det stoppede så et par dage inden jeg sku teste - negativ.

Denne gang har det været på samme måde men efter jeg har fået en positiv test og blodprøve er hun helt rundforvirret ....hvis jeg ligger på gulvet hopper hun hen til maven og snuser...stiller sine poter på min mave og står helt stille mens der lige kommer et grynt eller to.

Hun er i nærheden af mig det meste af tiden...skøre kanin

Det er så sjovt at se hende hvordan hun kan fornemme det hele og ser frem til at se hende senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Bom

Jeg lagde ikke rigtig mærke til om mine katte kunne mærke det, men det kunne min hest... Den kunne bare slet ikke li mig og de første par mdr lagde den ørerne tilbage når jeg kom ind i stalden.. (Den gjorde mig aldrig noget) Jeg tror den var rigtig jalou, det var nemlig kun vores hoppe der reagerede sådan, vallaken kunne jeg intet mærke på..
Det er rigtig underligt med de dyr..

Anmeld

19. februar 2012

wmillapigenw

Haha ej hvor er den da kær!! - her tror jeg også at hundene kan fornemme noget for de render mig nærmest i røven, og skal sidde hvor jeg er. Og vil meget gerne ligge tæt på min mave tossede hunde

Anmeld

19. februar 2012

Noneother

Ja. Mine to hunkatte kunne sagtens mærke det. Desværre ikke på nogen god måde.
Allerede inden jeg kunne teste positiv begyndte de at pisse over alt. Kunne ikke have en jakke eller taske liggende på en stol i mere end 2 minutter, i min seng om natten, og 2 gange er jeg blevet strintet i ansigtet mens jeg sov.

Det var ret belastende, men det stoppede da heldigvis da jeg var ca. 4 måneder henne, og de har ikke tisset ved siden af en eneste gang siden.

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Ella

Ønskebarnet skriver:

Vi har en lille kanin som render frit rundt dagen lang  vi købte hende for 3 år siden og hun er vores "baby".

I de sidste 2 ivf forsøg efter æo kunne hun fornemme der var noget derinde.....hun blev RIGTIG mor´s pige...rendte mig i røven dagen lang.

Det stoppede så et par dage inden jeg sku teste - negativ.

Denne gang har det været på samme måde men efter jeg har fået en positiv test og blodprøve er hun helt rundforvirret ....hvis jeg ligger på gulvet hopper hun hen til maven og snuser...stiller sine poter på min mave og står helt stille mens der lige kommer et grynt eller to.

Hun er i nærheden af mig det meste af tiden...skøre kanin

Det er så sjovt at se hende hvordan hun kan fornemme det hele og ser frem til at se hende senere

Tror min hund kan mærke det er op over, har termin idag og de sidste 4 dage har han gået i sofaerne, det har han aldrig gjort før, han er 5 år.

Så tror han fornemmer noget

Anmeld

19. februar 2012

Ønskebarnet

Ja. Mine to hunkatte kunne sagtens mærke det. Desværre ikke på nogen god måde.
Allerede inden jeg kunne teste positiv begyndte de at pisse over alt. Kunne ikke have en jakke eller taske liggende på en stol i mere end 2 minutter, i min seng om natten, og 2 gange er jeg blevet strintet i ansigtet mens jeg sov.

Det var ret belastende, men det stoppede da heldigvis da jeg var ca. 4 måneder henne, og de har ikke tisset ved siden af en eneste gang siden.

Lækkert at vågne op med tis i hovedet

Anmeld

19. februar 2012

Ønskebarnet

Syntes det er ret utroligt de kan fornemme noget....de har en 6 sans .

Anmeld

19. februar 2012

Kay

hvores dejlige tæve er meget opmærksom på min mave... og lugter til den og lugter meget til mig... hvis farmand ikke er hjemme så følger hun mig rundt... også på toilettet eller i bad...  så står hun bare der og venter på jeg er færdig... og passer rigtg godt på mig... når vi sidder og hygger i sofaen plejer hun at ligge i den ene ende hvor hun har hendes tæppe... men hun vil meget hellere sidde i midten nu... og lige med hoved på mit lår eller min mave...

skøre hund

Anmeld

19. februar 2012

grøn · ært

Hehe - sikke dog en ultra sød kanin! :-D

Vi har ingen husdyr selv (det må vi desværre ikke have her i lejligheden), men mine forældre har en Broholmer, tæve, og jeg har godt nok observeret, at hun snuser rigtig meget til min mave. Har ikke helt turde tænke, om det mon var fordi hun 'fornemmede' noget, men det kan da godt være :-) 

Anmeld

19. februar 2012

Clisolka

Jeg havde 2 hunkatte der "mærkede" noget før jeg selv vidste jeg var gravid. Den ene blev utrolig kælen og skulle hele tiden kæles (hun var lige vendt 180 grader). Den anden ville kun ligge i nærheden af mig, og helst lige op ad maven selvom der ikke var plads til sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.