min mand leder vores hund men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Men når han sætter hunden på plads - går det udover mig! :s og mit bånd til vores hund blir total smadret...! hunden blir direkte bange for mig - og går en bue om mig og løber glad og frisk efter min mand!

her idag satte min mand vores hund på plads, og   ja... hunden afviser da jeg kommer hjem og springer istedet op af min kæreste og følger ham overalt.....! jeg har ik gjort noget overhovedet og jeg er alligvel den der hver eneste gang skal bygge et nyt bånd op med vores hund!!!!! jeg overvejer skille mig af med den for jeg blir sku så ked hver eneste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

MelikkazMoar

den-lykkeligste skriver:

Men når han sætter hunden på plads - går det udover mig! :s og mit bånd til vores hund blir total smadret...! hunden blir direkte bange for mig - og går en bue om mig og løber glad og frisk efter min mand!

her idag satte min mand vores hund på plads, og   ja... hunden afviser da jeg kommer hjem og springer istedet op af min kæreste og følger ham overalt.....! jeg har ik gjort noget overhovedet og jeg er alligvel den der hver eneste gang skal bygge et nyt bånd op med vores hund!!!!! jeg overvejer skille mig af med den for jeg blir sku så ked hver eneste gang

hunden tror den skal præsterer over for din mand..

det har intet med dig at gøre..

Anmeld

18. februar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MelikkazMoar skriver:

hunden tror den skal præsterer over for din mand..

det har intet med dig at gøre..

kan du forklare lidt mere om det..

Anmeld

18. februar 2012

MelikkazMoar

den-lykkeligste skriver:

det er jo rimelig logisk..

hvis 'far' skælder den ud, vil den gøre alt for atr gøre ham glad og tilfreds.. og vil derved præsterer, vise han er en god hund..

og så har han kun øjenee for din mand.. og ikke dig..

Anmeld

18. februar 2012

MelikkazMoar

den-lykkeligste skriver:

ligesom hvis vi gør noget galt, (især overfor nogen der har stor betydnbing for os) så prøver vi jo også at gøre det godt igen ?

Anmeld

19. februar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Har nogle venner som desværre prøvede det samme med deres hund som dig ... Vi har nu overtaget deres chihuahua tæve, for hun var ligesom din hund bange og gik altid udenom og ville slet ikke være sammen med sin ejer - kun manden faktisk. Den begyndte til sidst at gø af min veninde så til sidst fik de nok .. Men vi fik hunden herhjem og siden har der ikke været noget - men hver gang hun kommer på besøg sker det bare igen med at hunden bliver bange ...

Kan det være at du har gjort noget som kan gøre hunden bange for dig ? eller noget andet måske ...

Hvilken hund har du?

Jeg ved bare at chihuahua'er bliver ved med at være bange hvis de først er blevet bange for en person .. Det er nok derfor vores hund er helt anderledes efter den kom herhjem. :-)

Anmeld

19. februar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Havde din mor ikke overtaget hunden???

Du har efterhånden oprettet et par debatter med omkring jeres hund.

Har du/i overvejet at gå til noget hvalpe træning og sådan med det, for for mig så lyder det altså som om at i mangler en del forståelse for hunden.

Dette er ikke ondt ment på nogle måde.

Men tror virkelig i har brhov for at sætte jer ind i nogle ting og lære den rigtig at kende.

Jeg har selv været ung og "jeg kan alt og også have hund" Det er drøm at have hund, men jeg ved også nu hvor meget det kræver.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

19. februar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MelikkazMoar skriver:

ligesom hvis vi gør noget galt, (især overfor nogen der har stor betydnbing for os) så prøver vi jo også at gøre det godt igen ?

så jeg er dermed ikke en betydning for vores hund ?

Anmeld

19. februar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

numsefisk skriver:

Havde din mor ikke overtaget hunden???

Du har efterhånden oprettet et par debatter med omkring jeres hund.

Har du/i overvejet at gå til noget hvalpe træning og sådan med det, for for mig så lyder det altså som om at i mangler en del forståelse for hunden.

Dette er ikke ondt ment på nogle måde.

Men tror virkelig i har brhov for at sætte jer ind i nogle ting og lære den rigtig at kende.

Jeg har selv været ung og "jeg kan alt og også have hund" Det er drøm at have hund, men jeg ved også nu hvor meget det kræver.

Jo men vi fik den igen... Men vi har ikke været til noget med ham endnu da det pludselig virkede ret nemt det hele. Indil det her så skete !

Anmeld

19. februar 2012

come2

den-lykkeligste skriver:

hvordan sætter han hunden på plads?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.