Nu har vi prøvet i 6 mdr.. og ganske naivt troede jeg at jeg ville blive gravid i første forsøg. Jeg er kun 21 år og dermed biologisk set i den alder, hvor man stor chance for at blive gravid hurtigt.. men, sådan skulle det ikke gå.
Jeg har ønsket mig et barn længe og da min kæreste og jeg besluttede at prøve tænkte jeg ENDELIG!
Min mens var regelmæssig - kom på 28. dagen, men nu er den blevet mindre regelmæssig - er gået 4-8 dage over tid de sidste 2 gange før jeg fik mens - tænker at det er fordi jeg psykisk er påvirket af det brændende ønske om et barn.
Jeg frygter at jeg ikke kan blive gravid - sidste mdr tog jeg æggeløsningstest og den viste ingen æggeløsning.. Kan den kun komme imellem mens? altså så der er lige mange dage på hver side af æggeløsning inden mens i cyklusen? Altså hvis cyklus er på 28 dage, så har man æggeløsning på dag 14?
Er der andre så unge som jeg, der ikke er blevet gravid inden for et halvt år - selvom i prøvede ihærdigt? 
Jeg overvejer at gå til lægen - men vil ikke virke for desp. Ved der er andre, der har ventet i flere år før de blev gravide og så virker et halvt år jo ikke af så meget..
Hvad ville I gøre?
ønsker mig så højt at få en lille spire i maven og få en lille familie med min kæreste.
Knus 
Anmeld