lonemus skriver:
Den helt store trampolin har vi, den der kan klare 150 kg.
Den er importeret fra Tyskland (købt af en importær på dba.dk sidste sommer), så den er i bedre kvalitet, end dem der fås i dk. Den har 6 fødder i stedet for kun 5, sikkerhedsnettet osv, er i bedr kvalitet.
Vi gav kun 1500 kr for den inkl net og stige. - den har været alle pengene værd 
Manden vi købte den af var vist noget gartner, og eftersom han købte nogle blomster eller lign af en butik i Tyskland, havde han valgt at købe disse trampoliner hjem og sælge dem videre.......han gør det hvert år, så prøv lige at tjekke dba.dk......han bor i Jylland og sender den med fragtmand, hvilket kostee 300 kr sidste år - men da min bror også ville have en trampolin, delte vi fragten 
Uha, jeg glæder mig meget til at min mand sætter den op igen (har været pakket ned i vinter).
Lone
Vi købte vores trampolin i Silvan - og den har altså også 6 ben. Den er ca. 4 m. i diameter, og har selvfølgelig sikkerhedsnet. Så de kan altså også fås med 6 ben i DK.
Men ud over det, er jeg ikke så imponeret over trampolinen. Elastikkerne der skal holde det blå stykke over fjedrene på plads, er næsten allesammen gået i stykker.....Meeeen - jeg har så også oplevet at komme hjem og finde 5 stks. 14 årige der legede jack-ass i trampolinen....det er der ski ikke meget der kan holde til...
Men genialt legetøj.....
Anmeld