Trampolin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2009

Rasmine

Tanja.. skriver:

Det er helt seriøst ,, Spørg enhver fys ... Kvinder får varige skader og skaden bliver større jo yngre du er når du begynder at bruge den ,,,

Er der nogen indersøgelser der viser hvor længe man skal hoppe på den hver dag, inden man får skader?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

ekzunz

lonemus skriver:

Den helt store trampolin har vi, den der kan klare 150 kg.

Den er importeret fra Tyskland (købt af en importær på dba.dk sidste sommer), så den er i bedre kvalitet, end dem der fås i dk. Den har 6 fødder i stedet for kun 5, sikkerhedsnettet osv, er i bedr kvalitet.

Vi gav kun 1500 kr for den inkl net og stige. - den har været alle pengene værd

Manden vi købte den af var vist noget gartner, og eftersom han købte nogle blomster eller lign af en butik i Tyskland, havde han valgt at købe disse trampoliner hjem og sælge dem videre.......han gør det hvert år, så prøv lige at tjekke dba.dk......han bor i Jylland og sender den med fragtmand, hvilket kostee 300 kr sidste år - men da min bror også ville have en trampolin, delte vi fragten

Uha, jeg glæder mig meget til at min mand sætter den op igen (har været pakket ned i vinter).
Lone

Vi købte vores trampolin i Silvan - og den har altså også 6 ben. Den er ca. 4 m. i diameter, og har selvfølgelig sikkerhedsnet. Så de kan altså også fås med 6 ben i DK.
Men ud over det, er jeg ikke så imponeret over trampolinen. Elastikkerne der skal holde det blå stykke over fjedrene på plads, er næsten allesammen gået i stykker.....Meeeen - jeg har så også oplevet at komme hjem og finde 5 stks. 14 årige der legede jack-ass i trampolinen....det er der ski ikke meget der kan holde til...
Men genialt legetøj.....

Anmeld

23. marts 2009

Mca<3

Mebach skriver:

Er der nogen indersøgelser der viser hvor længe man skal hoppe på den hver dag, inden man får skader?

Nej det tror jeg ikke ,, men de var bestemt ikke egnet som hobby brug ...
Ring evt og hør en fys

Anmeld

23. marts 2009

JonTri

linemus skriver:

Har I ikke net omkring, Trine?

Jeg vil også gerne have en til ungerne, men net er obligatorisk her, så det bliver noget pebret

Vi vil have en til sommer og har tænkt os at grave den ned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.