Trampolin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2009

Diana...

Tynen skriver:

Det havde vi ikke sidste sommer (Men nu var det heller ikke os selv der valgte at anskaffe os en trampolin ), men det har jeg tænkt mig at købe når den kommer op igen nu her.

Nu var Stella lidt langsommere og tykkere i det sidste sommer, så vi kunne sagtens nå at fange hende før hun møffede ud over

Ihh.. Jeg glæder mig til sommer

Ihh hvor ser det hyggeligt ud.

Har ikke en dyt forstand på trampoliner ville bare lige sige det så hyggeligt ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Stumpen

Vi har en og mener at det er den på knap 4 m... Men den skal desværre op til min mor og stå når vi flytter i lejlighed engang, da der ikke er plads til den der hvor vi håber på at få lejlighed

Anmeld

23. marts 2009

lonemus

LineD skriver:

Den største trampolin du kan købe i butikkerne kan bære 150 kg i hoppende leg.
Den Mellem på knap 2-3 meter i dai kan bære 100 kg og den lille på 1,8 i dia kan bære 75

Så kunne jeg da kaste lidt lys over sagen

Den helt store trampolin har vi, den der kan klare 150 kg.

Den er importeret fra Tyskland (købt af en importær på dba.dk sidste sommer), så den er i bedre kvalitet, end dem der fås i dk. Den har 6 fødder i stedet for kun 5, sikkerhedsnettet osv, er i bedr kvalitet.

Vi gav kun 1500 kr for den inkl net og stige. - den har været alle pengene værd

Manden vi købte den af var vist noget gartner, og eftersom han købte nogle blomster eller lign af en butik i Tyskland, havde han valgt at købe disse trampoliner hjem og sælge dem videre.......han gør det hvert år, så prøv lige at tjekke dba.dk......han bor i Jylland og sender den med fragtmand, hvilket kostee 300 kr sidste år - men da min bror også ville have en trampolin, delte vi fragten

Uha, jeg glæder mig meget til at min mand sætter den op igen (har været pakket ned i vinter).
Lone

Anmeld

23. marts 2009

Rasmine

lonemus skriver:

Den helt store trampolin har vi, den der kan klare 150 kg.

Den er importeret fra Tyskland (købt af en importær på dba.dk sidste sommer), så den er i bedre kvalitet, end dem der fås i dk. Den har 6 fødder i stedet for kun 5, sikkerhedsnettet osv, er i bedr kvalitet.

Vi gav kun 1500 kr for den inkl net og stige. - den har været alle pengene værd

Manden vi købte den af var vist noget gartner, og eftersom han købte nogle blomster eller lign af en butik i Tyskland, havde han valgt at købe disse trampoliner hjem og sælge dem videre.......han gør det hvert år, så prøv lige at tjekke dba.dk......han bor i Jylland og sender den med fragtmand, hvilket kostee 300 kr sidste år - men da min bror også ville have en trampolin, delte vi fragten

Uha, jeg glæder mig meget til at min mand sætter den op igen (har været pakket ned i vinter).
Lone

WOW.
Det er da et tilbud der vil noget.
Vil lige prøve at tjekke DBA.

Ellers har jeg en veninde som selv skal til Tyskland og købe én, måske man skulle få hende til at tage en ekstra med hjem.

Tak for tippet.

Anmeld

23. marts 2009

lonemus

Mebach skriver:

WOW.
Det er da et tilbud der vil noget.
Vil lige prøve at tjekke DBA.

Ellers har jeg en veninde som selv skal til Tyskland og købe én, måske man skulle få hende til at tage en ekstra med hjem.

Tak for tippet.

Selv tak - ja, det er et rigtig godt tilbud

Jeg har ikke prøvet at kigge efter ham, men han sagde han gjorde det hvert år, tog et parti hjem, og havde gjort det de sidste par år....vi købte den i juni måned, måske han først får dem hjem der omkring..det ved jeg ikke..men prøv lige at holde øje med det...

Lone

Anmeld

23. marts 2009

Mca<3

Mebach skriver:

Hvem har sådan én?
Og hvilken størrelse anbefaler I?
Har set én på knap 4 mtr/diam.
Men ved ikke hvor mange kilo den kan bære. Og er den stor nok? Mon den er mellemstørrelse?
Det er jo noget sjovere hvis vi voksne også kan hoppe med af og til.

Mette - ej trampolin kyndig

Trampoliner anbefales bestemt ikke til kvinder og pigebørn og det er ikke en joke Både store og små kvindemennesker bliver urin inkontinent af at hoppe på den .. Understellet kan ikke holde til det ..

Anmeld

23. marts 2009

DK

Kirstine har ønsket sig en helt vildt længe. Derfor fik hun en til jul. Den er over 4 meter i diameter, og kan klare 120 kg. Der er sikkerhedsnet, og stige og den slags. Jeg gav 1349 kr for den i Flensborg. Jeg fandt den over nettet, kan ikke helt huske hvad det hed.

Vi har ikke sat den op endnu, da vi ville vente til foråret. Kirstine glæder sig helt vildt, og jeg håber sørne ikke vi alle sammen kommer til at gå rundt og tisse i bukserne, he he...

Anmeld

23. marts 2009

Mca<3

DK skriver:

Kirstine har ønsket sig en helt vildt længe. Derfor fik hun en til jul. Den er over 4 meter i diameter, og kan klare 120 kg. Der er sikkerhedsnet, og stige og den slags. Jeg gav 1349 kr for den i Flensborg. Jeg fandt den over nettet, kan ikke helt huske hvad det hed.

Vi har ikke sat den op endnu, da vi ville vente til foråret. Kirstine glæder sig helt vildt, og jeg håber sørne ikke vi alle sammen kommer til at gå rundt og tisse i bukserne, he he...

Det er helt seriøst ,, Spørg enhver fys ... Kvinder får varige skader og skaden bliver større jo yngre du er når du begynder at bruge den ,,,

Anmeld

23. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Det er helt seriøst ,, Spørg enhver fys ... Kvinder får varige skader og skaden bliver større jo yngre du er når du begynder at bruge den ,,,

Hi hi det har jeg ikke hørt om før så det godt at jeg hader at hoppe på sådan en griner.

Anmeld

23. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hi hi det har jeg ikke hørt om før så det godt at jeg hader at hoppe på sådan en griner.

ja for søren .. Skaderne er heller ikke så kendte endnu pga trampolinerne ikke har været fremme så længe men der bliver flere og flere og det er bevist ,,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.