Miss Juul skriver:
Nå ja hvem kan sige sig fri fra appelsinhud :-p -Men synes nu mere og mere det minder om appelsin-plantager der er flyttet ind på bagsiden af min krop :-S Det er så her jeg bliver skræmt hehe 
Kan slet ikke lade være med at tænke på hvordan mon man ser ud bagefter!!!
Og ja det med at glemme at tjekke hvordan man ser ud bagfra kender jeg alt til.. Måske også derfor jeg hver gang jeg husker det står og ligner en stor WTF i mit ansigt 
Bare vent tror den skiller nu her..mht. vægten. har taget på sådan i vilde ryk a. 3-5 kg af gangen fra den ene dag til den anden, med mit held tager jeg sikkert 15 kg på endnu.. mens du stadig render rundt og er mamalicious på + 11 kg :-p
Ved ikke om det er vinklen på billedet der måske snyder.. Hvis ikke så ville jeg hellere end gerne bytte mavestørrelse for en dag.. Træt af at ligne en bille der ligger på ryggen når jeg skal op for at tisse om natten, (takker gud for Michel sover tungt hehe)
Hahah - jeg elsker simpelthen det der bille-billede!!! 
Min Michael sover ikke tungt... Eller jo, men ikke tungt nok. :-P Jeg ligger faktisk også inderst (ind til væggen), så jeg skal over ham for at komme ud af sengen. Egentlig dumt, men jeg sover bedst op af væggen. Så den stakkels mand får ofte et tyk gravid splattet ud over ham, når jeg skal ud og tisse. x-P
15 kilo mere - haha, åh-ha. Det håber jeg godt nok ikke for dig :-O Dét ville fanme være uhandy!! Og ikke særlig mamalicious ;-D :-P
Og med hensyn til bagefter - ååååååh, jeg er meganervøs for det!! Fødslen skræmmer mig ikke det mindste, men billedet af mig selv efter graviditeten, dét skræmmer mig fra vid og sans! :-O Håber det kan blive bare nogenlunde ligesom før 
Og hvis du tager endnu 15 kilo på, så håber jeg sgu du hurtigt er af med dem! :-P Det ender (forhåbentlig ikke! :-P ) med, at du ikke kan gå nogen steder de sidster uger af din graviditet, fordi du har en elefant på maven. ;-)
Haha - appelsin-plantager; jeg plejer at kalde min numse for appelsintræet ;-) Har drillet Michael med at få tatoveret et stort appelsintræ på hvert lår, bare for at gøre opmærksom på, at jeg GODT VED jeg render rundt med 80 appelsiner på hver balde ;-P Nu er de 80 appelsiner sikkert blevet til 300 - men jeg har faktisk stadig ikke (turde) kigge(t). :-P
Anmeld