Mavebilleder 27+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

grøn · ært

Miss Juul skriver:

Mange tak skal du have  Ja jeg synes også maven er gået lige lovlig amok med at vokse, så håber den holder igen her til sidst, -For øv hvor ville jeg egentlig ønske den var lidt mindre! Simpelthen for hårdt og uhandy at slæbe rundt på  Her siger vægten også + 11 kg.. Tilgengæld kan jeg afsløre at det hele sidder langt pænere og mere klædeligt på dig end på mig! Jeg har både fået appelsinhud og strækmærker(på lårene) Så her hjemme kigger vi ikke i spejlene mere  Så du har været langt heldiger end jeg

-Men så længe der kommer nogle skønne babyer til Maj så er det jo i bund og grund lige meget hvor mange strækmærker og kg man fik "forærende"

Haha - tak ;-) Kan godt se det er noget uhandy og øøv med strækmærkerne :-( Forhåbentlig bliver de bare på lårene. Appelsinhud? Det havde jeg i forvejen og om der er kommet mere... det skal jeg sørme ikke kunne sige. Har faktisk glemt min numse - kigger kun på maven, når jeg kigger i spejlet :-P Plejer ellers lige at tjekke appelsinhuden også, bare for at se hvordan det står til :-P hehe

11 kg. også. Utroligt som vi bliver ved at følge hinanden - og vildt hvordan 11 kg. kan se så forskelligt ud :-) Din mave ser bare meeeget større ud end min! Håber da - af praktiske årsager om ikke andet - at din mave snart holder lidt igen :-P 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Miss Juul

Kruse90 skriver:

Hej søde
velbekomme da

Jeg har eksamer sidst i maj og først i juni vi har demission 20. juni.
Jeg er ved mit sidste år på min HG Så det bliver dejligt at blive færdig. Efter min barsel, håber jeg på en elevplads som lægesekretær
Jeg har endnu ikke smerter i ribben eller nogle steder så jeg klager bestemt ikke.
Jeg regner med at gå i skole indtil den 24 april, hvor min klasse rejser på studietur til Kina i 10 dage. Derefter er der kun 4 alm skoledage inden der starter et tema. Det håber jeg på at kunne læse hjemmefra

Og ellers er der eksamensafsløring og så eksamer
Derefter jeg er DONE og kan så nyde min barsel.

kram

Nååårh HG Den har jeg også taget, de er som regel også noget mere large, især med caseeksamerne, hvis i også har dem på jeres skole?? Synes det var luxus at ha en uge til i fred og ro at løse eksamens opgaverne Vildt nok at jeres skole tager til Kina -vores tog vidst kun til London og Berlin så vidt jeg husker Lægesekretær tror jeg også er en rigtig fed uddannelse, blev selv skræmt af det med latin og indskrivning af journaler, så det droppede jeg hurtig igen ;-)Men held og lykke her med de sidst 2 måneder, mon ikke de kommer til at gå drøn stærkt // Klem

Anmeld

21. februar 2012

Miss Juul

grøn · ært skriver:

Haha - tak ;-) Kan godt se det er noget uhandy og øøv med strækmærkerne :-( Forhåbentlig bliver de bare på lårene. Appelsinhud? Det havde jeg i forvejen og om der er kommet mere... det skal jeg sørme ikke kunne sige. Har faktisk glemt min numse - kigger kun på maven, når jeg kigger i spejlet :-P Plejer ellers lige at tjekke appelsinhuden også, bare for at se hvordan det står til :-P hehe

11 kg. også. Utroligt som vi bliver ved at følge hinanden - og vildt hvordan 11 kg. kan se så forskelligt ud :-) Din mave ser bare meeeget større ud end min! Håber da - af praktiske årsager om ikke andet - at din mave snart holder lidt igen :-P 

Nå ja hvem kan sige sig fri fra appelsinhud :-p -Men synes nu mere og mere det minder om appelsin-plantager der er flyttet ind på bagsiden af min krop :-S Det er så her jeg bliver skræmt hehe

Kan slet ikke lade være med at tænke på hvordan mon man ser ud bagefter!!!

Og ja det med at glemme at tjekke hvordan man ser ud bagfra kender jeg alt til.. Måske også derfor jeg hver gang jeg husker det står og ligner en stor WTF i mit ansigt

Bare vent tror den skiller nu her..mht. vægten. har taget på sådan i vilde ryk a. 3-5 kg af gangen fra den ene dag til den anden, med mit held tager jeg sikkert 15 kg på endnu.. mens du stadig render rundt og er mamalicious på + 11 kg :-p

Ved ikke om det er vinklen på billedet der måske snyder.. Hvis ikke så ville jeg hellere end gerne bytte mavestørrelse for en dag.. Træt af at ligne en bille der ligger på ryggen når jeg skal op for at tisse om natten, (takker gud for Michel sover tungt hehe)

Anmeld

21. februar 2012

grøn · ært

Miss Juul skriver:

Nå ja hvem kan sige sig fri fra appelsinhud :-p -Men synes nu mere og mere det minder om appelsin-plantager der er flyttet ind på bagsiden af min krop :-S Det er så her jeg bliver skræmt hehe

Kan slet ikke lade være med at tænke på hvordan mon man ser ud bagefter!!!

Og ja det med at glemme at tjekke hvordan man ser ud bagfra kender jeg alt til.. Måske også derfor jeg hver gang jeg husker det står og ligner en stor WTF i mit ansigt

Bare vent tror den skiller nu her..mht. vægten. har taget på sådan i vilde ryk a. 3-5 kg af gangen fra den ene dag til den anden, med mit held tager jeg sikkert 15 kg på endnu.. mens du stadig render rundt og er mamalicious på + 11 kg :-p

Ved ikke om det er vinklen på billedet der måske snyder.. Hvis ikke så ville jeg hellere end gerne bytte mavestørrelse for en dag.. Træt af at ligne en bille der ligger på ryggen når jeg skal op for at tisse om natten, (takker gud for Michel sover tungt hehe)

Hahah - jeg elsker simpelthen det der bille-billede!!!  Min Michael sover ikke tungt... Eller jo, men ikke tungt nok. :-P Jeg ligger faktisk også inderst (ind til væggen), så jeg skal over ham for at komme ud af sengen. Egentlig dumt, men jeg sover bedst op af væggen. Så den stakkels mand får ofte et tyk gravid splattet ud over ham, når jeg skal ud og tisse. x-P

15 kilo mere - haha, åh-ha. Det håber jeg godt nok ikke for dig :-O Dét ville fanme være uhandy!! Og ikke særlig mamalicious ;-D :-P
Og med hensyn til bagefter - ååååååh, jeg er meganervøs for det!! Fødslen skræmmer mig ikke det mindste, men billedet af mig selv efter graviditeten, dét skræmmer mig fra vid og sans! :-O Håber det kan blive bare nogenlunde ligesom før
Og hvis du tager endnu 15 kilo på, så håber jeg sgu du hurtigt er af med dem! :-P Det ender (forhåbentlig ikke! :-P ) med, at du ikke kan gå nogen steder de sidster uger af din graviditet, fordi du har en elefant på maven.  ;-)

Haha - appelsin-plantager; jeg plejer at kalde min numse for appelsintræet ;-) Har drillet Michael med at få tatoveret et stort appelsintræ på hvert lår, bare for at gøre opmærksom på, at jeg GODT VED jeg render rundt med 80 appelsiner på hver balde ;-P Nu er de 80 appelsiner sikkert blevet til 300 - men jeg har faktisk stadig ikke (turde) kigge(t). :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.