Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage et hurtig billede af maven!
Synes godt nok det er ved at være hårdt at være gravid, og maven er blevet noget tung at slæbe rundt på! -Måske også fordi man er så utålmodig efterhånden hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ååh, ja! Vi er også super utålmodige herhjemme!!
Skøn rund mave! :-) --Selvom vi er ligelangt, er din mave noget større end min! :-P Hvor meget har du taget på? :-) Pyha - jeg vejede mig i morges og den sagde +11 kg. Det er virkelig noget tungt at rende rundt med!
sikke en skøn mave du render rundt medMen ja det er ved at været lidt hårdere end det har været førOg ja kender godt den utålmodighed. Jeg vil bare vildt gerne snart at det bliver maj, så kommer filucca nemlig og jeg er færdig med skolenSå har jeg dog eksamerne, men hvad søren det er ikke det sammen som at sidde på skolebænken hver eneste dag
Flot Rund Mave
tanja. skriver: Super flot rund mave og JA utålmodigheden melder sig altså nu synes jeg
Super flot rund mave og JA utålmodigheden melder sig altså nu synes jeg
Mange tak -Ja det e rjo næsten ikke til at holde ud mere synes jeg
grøn · ært skriver: ååh, ja! Vi er også super utålmodige herhjemme!! Skøn rund mave! :-) --Selvom vi er ligelangt, er din mave noget større end min! :-P Hvor meget har du taget på? :-) Pyha - jeg vejede mig i morges og den sagde +11 kg. Det er virkelig noget tungt at rende rundt med!
Mange tak skal du have Ja jeg synes også maven er gået lige lovlig amok med at vokse, så håber den holder igen her til sidst, -For øv hvor ville jeg egentlig ønske den var lidt mindre! Simpelthen for hårdt og uhandy at slæbe rundt på Her siger vægten også + 11 kg.. Tilgengæld kan jeg afsløre at det hele sidder langt pænere og mere klædeligt på dig end på mig! Jeg har både fået appelsinhud og strækmærker(på lårene) Så her hjemme kigger vi ikke i spejlene mere Så du har været langt heldiger end jeg
-Men så længe der kommer nogle skønne babyer til Maj så er det jo i bund og grund lige meget hvor mange strækmærker og kg man fik "forærende"
Kruse90 skriver: sikke en skøn mave du render rundt medMen ja det er ved at været lidt hårdere end det har været førOg ja kender godt den utålmodighed. Jeg vil bare vildt gerne snart at det bliver maj, så kommer filucca nemlig og jeg er færdig med skolenSå har jeg dog eksamerne, men hvad søren det er ikke det sammen som at sidde på skolebænken hver eneste dag
Mange tak skal du ha
Ja Maj er er jo absolut ny farvoritmåned ikk
Puha jeg måtte jo droppe ud af skolen pga. sygemeldingen men synes godt nok også det blev hård at sidde så længe på en stol (smerter i ribbenene osv.) Går du fri af det??? Hvad er det nu du læser til?? Jeg skulle ha haft eksamener i juni måned, er det det samme for dig?? Det fik jeg ihvertfald lidt stress over i længden..
Joyce1986 skriver: Flot Rund Mave
Tusind tak skal du ha
Miss Juul skriver: Mange tak skal du ha Ja Maj er er jo absolut ny farvoritmåned ikk Puha jeg måtte jo droppe ud af skolen pga. sygemeldingen men synes godt nok også det blev hård at sidde så længe på en stol (smerter i ribbenene osv.) Går du fri af det??? Hvad er det nu du læser til?? Jeg skulle ha haft eksamener i juni måned, er det det samme for dig?? Det fik jeg ihvertfald lidt stress over i længden..
Hej sødevelbekomme daJeg har eksamer sidst i maj og først i juni vi har demission 20. juni.Jeg er ved mit sidste år på min HG Så det bliver dejligt at blive færdig. Efter min barsel, håber jeg på en elevplads som lægesekretærJeg har endnu ikke smerter i ribben eller nogle steder så jeg klager bestemt ikke.Jeg regner med at gå i skole indtil den 24 april, hvor min klasse rejser på studietur til Kina i 10 dage. Derefter er der kun 4 alm skoledage inden der starter et tema. Det håber jeg på at kunne læse hjemmefraOg ellers er der eksamensafsløring og så eksamerDerefter jeg er DONE og kan så nyde min barsel.kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128