Nu skal det være (ww)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2009

Honningblomst

Held og lykke....jeg fik først succes da jeg smed ordet kur ud og den tanke at det var noget man kun skulle indtil man havde tabt sig.
Da jeg valgte at ændre tankegang og spisevaner og mønstre, der tabte jeg mig og holdt det.
Håber dog at ww virker for dig...
Knus og held og lykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Diana...

Eva skriver:

Held og lykke....jeg fik først succes da jeg smed ordet kur ud og den tanke at det var noget man kun skulle indtil man havde tabt sig.
Da jeg valgte at ændre tankegang og spisevaner og mønstre, der tabte jeg mig og holdt det.
Knus og held og lykke..

Det os hvad jeg har indtryk af hos dem jeg kender der har tabt sig. Ja og hos mig selv jeg mangler dog 11 kg endnu med de skal nok ryge

Anmeld

23. marts 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Det os hvad jeg har indtryk af hos dem jeg kender der har tabt sig. Ja og hos mig selv jeg mangler dog 11 kg endnu med de skal nok ryge

Min erfaring er også at mange taber sig, men dem jeg kender har taget på igen, mere eller mindre. Så jeg ved ikke hvor effektivt jeg synes det er, på sigt og det er vel for livet når man taber sig, ikke??
Men nogen må jo holde det og det håber jeg du gør-smiler.
Stort kram..

Anmeld

23. marts 2009

Diana...

Eva skriver:

Min erfaring er også at mange taber sig, men dem jeg kender har taget på igen, mere eller mindre. Så jeg ved ikke hvor effektivt jeg synes det er, på sigt og det er vel for livet når man taber sig, ikke??
Men nogen må jo holde det og det håber jeg du gør-smiler.
Stort kram..

Ja gu gør jeg det Men jeg skal heller ikke på kur Jeg skal bare igang med at løbe igen osv og hold da op hvor jeg glæder mig.

Og ja de tog nemlig os på igen lige så snart de havet tabt hvad de skulle øv øv.

Anmeld

23. marts 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Ja gu gør jeg det Men jeg skal heller ikke på kur Jeg skal bare igang med at løbe igen osv og hold da op hvor jeg glæder mig.

Og ja de tog nemlig os på igen lige så snart de havet tabt hvad de skulle øv øv.

Åh, det er også så skønt t røre sig...jeg er blevet afhængig af svømning, kan jo desværre ikke løbe...
held og lykke smukke...
Knus..

Anmeld

23. marts 2009

Diana...

Eva skriver:

Åh, det er også så skønt t røre sig...jeg er blevet afhængig af svømning, kan jo desværre ikke løbe...
held og lykke smukke...
Knus..

griner jeg er total vandskræk har heller ikke kunne løbe i nogen år mine knæ skal trænes op igen men jeg glæder mig til det savner at løbe det så befriende.
tak for det

knus

Anmeld

23. marts 2009

linemus

Eva skriver:

Knus og held og lykke..

Tak for det. Sidste gang holdt det indtil jeg blev gravid igen Jeg har prøvet på at ændre spisevaner, jeg ved hvad der er sundt, for det er jo det jeg putter i børnene, jeg har prøvet at være top motiveret og ville leve sundt osv., men lige så snart jeg synes, "livet er hårdt" og er træt, så hopper jeg i fælden og æder løs af slik og kage. Jeg skal have noget fast at gå efter, og her hjælper det mig at tælle point. Når man har prøvet det et stykke tid, er det ikke så tidskrævende. Efter et stykke tid kommer jeg af med sukkertrangen (glæder mig...), og så bliver det nemmere at holde den sunde linie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.