Nu skal det være (ww)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

linemus

Så er jeg startet. Nu vil jeg tabe de 10 kg, der er for meget. Vil ikke stå, som jeg gjorde i fredags, inde i et prøverum og væmmes over dellerne, og derefter gå derfra uden tøj, for det passede jo ikke alligevel.

Jeg er startet på ww igen. Har gjort det før, hvor jeg også tabte 10 kg (de 5 er kommet tilbage). Nu tror jeg, motivationen er der, for det var lidt af en øjenåbner i fredags at se min krop fra flere sider

Er der andre herinde, der bruger ww's metoder? Har I nogle gode råd eller sider, jeg kan kigge på f.eks. opskrifter o.lign.? Det er nogle år siden, jeg prøvede det sidst, men jeg holder mig bare til det gamle system, selvom der vist er kommet en masse nyt. Er det meget anderledes end det gamle?

Nu er det sagt Så nu må jeg hellere holde kuren

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Susan1978

Hej linemus..

måske jeg skulle starte op igen også så.. så kan vi følges.. jeg synes hver gang jeg har prøvet at starte op så har det virket i 3 dage også har jeg tabt tråden.. kunne være rart med en der kunne sparke en i røven..

Hmm jeg kan anbefale slankerummet.dk også under opskrifter skriver du ww også kommer der rigtig mange lækre opskrifter frem.

http://www.slankerummet.dk/opskrifter_resultat.asp?hunt=1

Dengang jeg også tabte mig 10 kg med ww på egen hånd brugte jeg den side rigtig meget og var også med i en støttegruppe. Men er røget ud for længe siden, måske man skulle melde sig ind igen. (det skulle være gratis)

Ellers er der også http://www.wwforum.dk/ww3/index.php

Det er også et forum for dem der følger WW.. der kan man også følge rigtig meget med i andre og finde støtte og gode råd + finde lækre opskrifter.

Er du startet op i dag?

Anmeld

23. marts 2009

linemus

Hej Susan

Det kunne være super, hvis du var med Så vi kan holde hinanden i ørerne.

Ja, jeg er startet i dag, men er godt nok sulten nu og tænker kun på mad Men det er vist også snart frokost tid.

Jeg må lige tjekke de der hjemmesider senere...

Anmeld

23. marts 2009

Susan1978

Hvis nu vi kommer rigtig igang og der er andre her på siden der også er med, så kan vi måske være så heldige at få en debat der hedder WW for så behøver vi ikke skulle følge med i flere sider..

er bare så glad for at jeg har begge mine mødregrupper her og ikke skal skifte til flere sider.

Susan

Anmeld

23. marts 2009

linemus

Ha ha, den første opskrift jeg hopper ind på, er en du har skrevet Susan

Anmeld

23. marts 2009

Diana...

Må jeg spørge hvad ww er?

Knus Diana

Anmeld

23. marts 2009

3rollinger

Diana/Claus skriver:

Må jeg spørge hvad ww er?

Knus Diana

Weight Watchers tror jeg

Anmeld

23. marts 2009

Susan1978

Trine Spanien skriver:

Weight Watchers tror jeg

nemmerli...

Anmeld

23. marts 2009

Susan1978

linemus skriver:

Ha ha, den første opskrift jeg hopper ind på, er en du har skrevet Susan

ja jeg var engang meget aktiv på den side..

var faktisk co admin under støttegruppen WW.. men der sker godt nok ikke en dyt nu.
men alle opskrifterne ligger der stadig..

Anmeld

23. marts 2009

lonemus

Susan1978 skriver:

ja jeg var engang meget aktiv på den side..

var faktisk co admin under støttegruppen WW.. men der sker godt nok ikke en dyt nu.
men alle opskrifterne ligger der stadig..

Jeg er med på ww fra i morgen - har prøvet det før, men var så gået over til Madlog....det er jeg blevet træt af, så nu går jeg tilbage på ww.
Jeg vælger at kører Points Plus programmet, som har været det bedste for mig. Det nye program syntes jeg ikke om, der skal man lære hele programmet på ny.

Men ja, lad os få en ww-gruppe.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.