Startveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

.. Skriver lige ano, jeg vil jo nødig have familie i røret resten af aftenen ... Vil bare lige høre, jer hvis fødsel er startet med veer, hvordan de føltes?? har termin i næste uge, men mine 'pluk'veer gør anderledes ondt i dag... .. Det er som om at det strammer ekstra i lænden og aller nederst i livmoderen.. .. Er det mon ved at være?? Igår havde jeg regelmæssige plukveer med ca 7 min i mellem i et par timer.. .... Håber der er nogen som kan fortælle mig lidt

Det lyder som dengang jeg skulle føde. Jeg havde kraftige plukveer i to dage inden, så jeg vågnede flere gange om natten og jeg sover ellers SOM EN STEN! 

Krydser fingrer og ønsker al held og lykke hvis det er lige rundt om hjørnet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ingen ændring den sidste time... ... Hvordan oplevede i begyndelsesveer??

mine fortsatte meget ens hele natten igennem, altså de startede fredag aften mellem 17 og 18 og så fortsatte de med samme styrke indtil omkring kl 16 om lørdagen (jeg havde så haft ringet på fødegangen omkring middag der bad mig tage 2 pinex og lægge mig til at sove og se om de gik væk indenfor en time, gjorde de ikke det skulle jeg kontakte igen)

kl 16 ringede jeg igen og sagde at nu blev de hyppigere og jeg kom så ind til et tjek, var halvanden centimeter åben, og blev spurgt om jeg ville blive der eller om jeg ville hjem (blev spurgt om det fordi vi havde en køretur på 1t og 10min til FG) jeg valgte at tage hjem, og ved 23 tiden ringede jeg igen og sagde NU kom vi altså for jeg havde opkastfornemmelser under hver ve..

jeg var stadig kun halvanden centimeter åben, og de anbefalede noget at sove på, men ville helst undgå.. de fik dog "tvunget" mig ud i noget morfin halløj de sprøjtede ind i låret, og for satan det gjorde ondt, ville sku hellere have en ve.. det hjalp dog ikke med at jeg kunne sove, men det gjorde at jeg var fuldt udvidet og klar til at presse kl 2:40 og kl 3:08 er min dreng født

det tog kun så lang tid at presse ham ud fordi jeg faldte i søvn mellem presseveerne på grund af det der morfin lort, så det trak jo tingene ldit ud da jeg ikke mærkede hveranden presseve..

Anmeld

18. februar 2012

Muffinmus

måske, hvis de gør mere og mere ondt for hver time f.eks...altså som i ooooondt:-)

Anmeld

18. februar 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

.. Skriver lige ano, jeg vil jo nødig have familie i røret resten af aftenen ... Vil bare lige høre, jer hvis fødsel er startet med veer, hvordan de føltes?? har termin i næste uge, men mine 'pluk'veer gør anderledes ondt i dag... .. Det er som om at det strammer ekstra i lænden og aller nederst i livmoderen.. .. Er det mon ved at være?? Igår havde jeg regelmæssige plukveer med ca 7 min i mellem i et par timer.. .... Håber der er nogen som kan fortælle mig lidt

Sådan startede min seneste fødsel

Først på aftenen havde jeg kraftige plukveer som rigtig bed, altså gjorde ondt i lænd og sådan.

Efter 5-6 timer med dem, gik det over i regelmæssige veer, som virkelig gjorde nas

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Med Isabella gik vandet først, og jeg ringede til fg der sagde, at jeg fordi det var gået, så kunne jeg godt blive lidt irriteret dernede, men at jeg bare skulle prøve at få lidt søvn... Så gik der et par timer med lidt niv og jag, hvilket åbenbart var veer, og jeg nåede kun lige knap og nap på sygehuset inden hun kom ud

Med Cajsa gik vandet også først, og straks begyndte nogen SLEMME plukveer, shit de gjorde ondt..! Det var dog bare plukveer, og ikke rigtige veer. De kom først 8 timer senere, men der kunne jeg også mærke en lille bitte forskel på smerten

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

tak for alle jeres svar .... Det er i hvert fald ikke veer jeg har har taget et bad, og sammentrækningerne er der ikke så hyppigt mere ... Må vist bare væbne mig med tålmodighed ... Det er ikke nemt at tolke kroppens signaler, måske sker der noget i morgen,... hvis jeg er heldig

Anmeld

18. februar 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

mine plukveer var ikke så slemme, altså kunne da godt mærke når maven strammede men det var også bare det, ikke noget som gjorde ondt. '

Når jeg fik veer gjorde det ondt i lænden hvor det så også pressede ned af samme tid, så jeg sad og løftede mig op eller pressede mine hænder ind mod lænden....

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

Sender en spandfuld vestøv afsted...

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Mine føltes som milde menssmerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.