Startveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.005 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Anonym trådstarter

.. Skriver lige ano, jeg vil jo nødig have familie i røret resten af aftenen ... Vil bare lige høre, jer hvis fødsel er startet med veer, hvordan de føltes?? har termin i næste uge, men mine 'pluk'veer gør anderledes ondt i dag... .. Det er som om at det strammer ekstra i lænden og aller nederst i livmoderen.. .. Er det mon ved at være?? Igår havde jeg regelmæssige plukveer med ca 7 min i mellem i et par timer.. .... Håber der er nogen som kan fortælle mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

.. Skriver lige ano, jeg vil jo nødig have familie i røret resten af aftenen ... Vil bare lige høre, jer hvis fødsel er startet med veer, hvordan de føltes?? har termin i næste uge, men mine 'pluk'veer gør anderledes ondt i dag... .. Det er som om at det strammer ekstra i lænden og aller nederst i livmoderen.. .. Er det mon ved at være?? Igår havde jeg regelmæssige plukveer med ca 7 min i mellem i et par timer.. .... Håber der er nogen som kan fortælle mig lidt

det kunne godt lyde som den start jeg havde da det endelig gik rigtig igang.. Du kan altid give FG et kald og høre om de vil tjekke dig, du kan jo have åbnet dig lidt ved det..

god arbejdslyst når du kommer dertil..

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jeg ville også ringe til fg og spørge hvad de vil sige.. Og hvis de siger du skal komme ind, så kan de også sige med det samme, om det er plukveer eller rigtige veer

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det kunne godt lyde som den start jeg havde da det endelig gik rigtig igang.. Du kan altid give FG et kald og høre om de vil tjekke dig, du kan jo have åbnet dig lidt ved det..

god arbejdslyst når du kommer dertil..

Ih hvor spændende ... Jeg tror jeg venter og ser om der kommer noget regelmæssighed i det ... Har kun oplevet at mine fødsler er startet med vandafgang så det er jo lidt nyt for mig..

Anmeld

18. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ih hvor spændende ... Jeg tror jeg venter og ser om der kommer noget regelmæssighed i det ... Har kun oplevet at mine fødsler er startet med vandafgang så det er jo lidt nyt for mig..

ja så er det jo lidt spændende denne gang..

Krydser fingre for dig og håber du har født inden imorgen tidlig..

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg ville også ringe til fg og spørge hvad de vil sige.. Og hvis de siger du skal komme ind, så kan de også sige med det samme, om det er plukveer eller rigtige veer

tak for dit svar... Jeg tror lige jeg venter og ser om der kommer lidt regelmæssighed i det .... Ringede til dem igår fordi jeg pludselig fik smerter i toppen af maven, kvalme og kulderystelser, og der ville hun ikke rigtig se mig, med mindre jeg var utryg

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ja så er det jo lidt spændende denne gang..

Krydser fingre for dig og håber du har født inden imorgen tidlig..

tusind tak

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

tak for dit svar... Jeg tror lige jeg venter og ser om der kommer lidt regelmæssighed i det .... Ringede til dem igår fordi jeg pludselig fik smerter i toppen af maven, kvalme og kulderystelser, og der ville hun ikke rigtig se mig, med mindre jeg var utryg

Okay.. alt hvad jeg kan, for at der sker mere

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Okay.. alt hvad jeg kan, for at der sker mere

Tusind tak

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Ingen ændring den sidste time... ... Hvordan oplevede i begyndelsesveer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.