Hvor tit fortæller i jeres børn at i elsker dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Toshiba

Ja, hvor tit fortæller i dem det?

Jeg synes nemlig at hvis man siger det for ofte, så mister det lidt betydningen.

øhh op til FLERE gange hver dag til begge..

min store dreng (12 år) får kys på vej ud af døren om morgenen når han skal i skole - med et " ha en dejlig dag - skat - vi ses senere - elsker dig"

Ofte i løbet af dagen - hvis de siger/gør noget sødt eller tosset - så får de lige en "ihhh hvor er du dejlig - jeg elsker dig"

Min pige 1 år - er meget kærlig - så der falder ordet ofte også af - når der er kys og kram

og ellers ALTID når jeg putter dem til natten - med et "sov godt skat - vi ses i morgen - husk jeg elsker dig"

Mine forældre sagde det ALDRIG....  Derfor skal mine børn til HVER en tid - vide jeg elsker dem ubetinget meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Bshizzle

Jeg siger det hver eneste dag og gerne flere gange løbet af dagen! 

Den store på 6 år siger det selv tit til os her hjemme.. 

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

Jeg synes nemlig at hvis man siger det for ofte, så mister det lidt betydningen.

Mindst 2 gang om dagen... Fast når de tager afsted til skole hver morgen, eller når de skal ud af døren... og fast hver aften når jeg putter dem...

Anmeld

18. februar 2012

FamilenStorm

Guldfisken:)) skriver:

Siger det ofte i løbet af dagen.. Og altid når hun bliver puttet...

Synes ikke det mister bedtydningen, bare fordi jeg siger det ofte, elsker hende jo bestemt ikke mindre af den grund..

Min mand og jeg siger det også ofte til hinanden, og selv efter 6 år, bliver jeg stadig glad for når han fortæller mig det..

Anmeld

18. februar 2012

tinasmor

Ja, jeg fortæller det til mine piger hver dag. Jeg kan simpelthen ikke lade være

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

ugle wallstickers, børne invitationer, collager, lærreder

Anmeld

18. februar 2012

chael

Det syntes jeg bestemt ikke det gør. Tværtimod.

Vi siger der hver dag og gerne flere gange om dagen.

Kan aldrig nogensinde sige "jeg elsker dig", for mange gange til mine børn.

De får et med når de bliver afleveret i børnehave HVER dag

Og også når de bliver lagt i seng om aftnen.

Det vil ALDRIG for mit vedkommende miste værdi eller betydning. Tværtimod

*Camilla

Anmeld

18. februar 2012

B&J

1- til ja ved ikke hvor mange gange siger det altid når han skal i seng og han skal afsted i dagpleje.... og kan jo ikke lade vær for jeg elsker ham så højt

Anmeld

18. februar 2012

Guldfisken:))

chael skriver:

Det syntes jeg bestemt ikke det gør. Tværtimod.

Vi siger der hver dag og gerne flere gange om dagen.

Kan aldrig nogensinde sige "jeg elsker dig", for mange gange til mine børn.

De får et med når de bliver afleveret i børnehave HVER dag

Og også når de bliver lagt i seng om aftnen.

Det vil ALDRIG for mit vedkommende miste værdi eller betydning. Tværtimod

*Camilla

Jeg synes bare hurtigt det bliver for meget... altså det med at man skal sige det HVER dag.

Anmeld

18. februar 2012

NatteS

Hver gang jeg rigtig føler det ! Det gælder ikk kun min søn kan godt forstå hvad du mener at det kan miste betydning .. Sådan har jeg det hvis det er det bliver "bare en hverdags sætning" men hvis du virkelig føler det hver gang du siger det kan det jo aldrig miste betydning  

Anmeld

18. februar 2012

JeNoVa

Jeg synes bare hurtigt det bliver for meget... altså det med at man skal sige det HVER dag.

Det er jo ikke noget, man SKAL sige. Det er noget, man siger, når man føler det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.