Kulhydratkuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

CamillaSoefelt

Mamalou skriver:

Hejsa

Jeg skal også igang med en kulhydratfattig kur... Min søster har haft stor succes, ligesom min veninde også har tabt meget.

Jeg har en kostplan på mail, hvis du er interesseret?

Supper er altid gode, fordi der næsten ingen kulhydrater kommer i. Jeg har en opskrift på en rodfrugtesuppe, hvis det var noget?

Vil du sende den kostplan på mail til mig også?

cesoefelt@gmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

MariaMus

Uha, den kostplan kunne jeg også godt tænke mig

Jeg skal simpelthen tilbage på sporet, og have tabt mig de 10 kg som jeg mangler at tabe mig, og jeg begynder imorgen!!

Min mail er: marialypartstage@gmail.com

På forhånd tusind tak, glæder mig til lidt inspiration

Anmeld

19. februar 2012

Puttemusen93

Hejsa

Jeg skal også igang med en kulhydratfattig kur... Min søster har haft stor succes, ligesom min veninde også har tabt meget.

Jeg har en kostplan på mail, hvis du er interesseret?

Supper er altid gode, fordi der næsten ingen kulhydrater kommer i. Jeg har en opskrift på en rodfrugtesuppe, hvis det var noget?

ej den må du meget gerne sende til mig har haft sygt svært ved og tabe mig efter jeg har fået christopher  uttemusen93@gmail.com">Puttemusen93@gmail.com

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

pastinak med kødsovs

pastinakken fungerer som pastaen

Anmeld

19. februar 2012

Tona

Mirjam123 skriver:

Ja jeg skal til igeng med "Kulhydratkuren"

Er der nogen af jer der har haft gode resultater ved ikke spise kulhydrat?

Har i evt nogen gode opskrifter?

Hva spiste i?

Jeg tabte engang 40 kg ved hjælp af den kur. De første 10 kg på den første måned. Så jo det virker. Om det så er sundt at skære alle kulhydrater væk er en anden snak.

Vær opmærksom på at man får vildt dårlig ånde. Du har brug for at købe noget som du kan tygge på for at hjælpe på det. Breathmints eller lignende. Men kontroller at der ikke er kulhydrat i, for det er der som regl. Men du kan finde nogle uden.

Jeg spiste sådan ca:

Morgenmad: 2 æg, 2 gulerødder, en håndfuld mandler (som dog indeholder kulhydrat

Formiddag: En gulerod. Noget ost.

Frokost: fisk af en eller anden slags, grøntsager, 1 gulerod

Eftermiddag: et stykke frugt

Aftensmad: Kød, grøntsager

Aften: frugt/ en gulerod med ost til, mandler.

Men altså det er jo kun et eksempel, man kan jo variere meget. Du kan google og finde opskrifter er jeg sikker på. Og du kan låne kogebøger op biblioteket. Søg på "Atkins-kuren".

Husk at når du har tabt dig må du ikke bare begynde at spise normalt igen. Du skal stille og roligt spise flere kulhydrater og holde øje med vægten. Hvis du begynder at tage på igen ved du at du har nået smertegrænsen for hvor mange kulhydrater du kan tåle.

Husk at de første 4 dage er man faktisk lidt halv-dårlig. Træt, irritabel og tit også hovedpine. Men efter 4 dage går det over og man får det rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.