Kulhydratkuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.541 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Orkide86

Ja jeg skal til igeng med "Kulhydratkuren"

Er der nogen af jer der har haft gode resultater ved ikke spise kulhydrat?

Har i evt nogen gode opskrifter?

Hva spiste i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Mamalou

Mirjam123 skriver:

Ja jeg skal til igeng med "Kulhydratkuren"

Er der nogen af jer der har haft gode resultater ved ikke spise kulhydrat?

Har i evt nogen gode opskrifter?

Hva spiste i?

Hejsa

Jeg skal også igang med en kulhydratfattig kur... Min søster har haft stor succes, ligesom min veninde også har tabt meget.

Jeg har en kostplan på mail, hvis du er interesseret?

Supper er altid gode, fordi der næsten ingen kulhydrater kommer i. Jeg har en opskrift på en rodfrugtesuppe, hvis det var noget?

Anmeld

19. februar 2012

Musse21

Mamalou skriver:

Hejsa

Jeg skal også igang med en kulhydratfattig kur... Min søster har haft stor succes, ligesom min veninde også har tabt meget.

Supper er altid gode, fordi der næsten ingen kulhydrater kommer i. Jeg har en opskrift på en rodfrugtesuppe, hvis det var noget?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig den kur?

Anmeld

19. februar 2012

ESV

Hejsa

Uha den kunne jeg rigtig godt tænke mig at få fingrene i.. Vil du dele?? Altså både suppe opskrift og kost plan..

Anmeld

19. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mamalou skriver:

Hejsa

Vil du ikke sende den til mig også ?

Anmeld

19. februar 2012

Orkide86

Mamalou skriver:

Hejsa

Du må meget gerne sende mig kostplanen samt opskriften

Mirjam86@live.dk

Anmeld

19. februar 2012

Mamalou

Musse21 skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig den kur?

Jeg sender den til dig

Jeg skal lige sige, at den ikke er lavet af en uddannet diatist eller lign, men af en bekendt til min søster, som har læst rigtig meget omkring kost. Min søster har tabt sig mange kg ved at følge retningslinjerne beskrevet i kuren

Anmeld

19. februar 2012

Mamalou

ESV skriver:

Uha den kunne jeg rigtig godt tænke mig at få fingrene i.. Vil du dele?? Altså både suppe opskrift og kost plan..

Jeg skal lige bruge din mail adresse. 

Jeg skal lige sige, at den ikke er lavet af en uddannet diatist eller lign, men af en bekendt til min søster, som har læst rigtig meget omkring kost. Min søster har tabt sig mange kg ved at følge retningslinjerne beskrevet i kuren 

Suppeopskriften:

100 g rødebeder, 100 g pastinak, 100 g kartoffler, 200 g jordskokke og 1 stort løg skrælles og skæres i tern. Steges kort i lidt olie med timian og chili. Herefter kommes tre spsk hvidvinseddike over, og det skal lige bruses af inden du hælder 1/2 liter hønsebouilion over. Koges til grøntsagerne er møre, blendes og klar til servering. Hvis suppen er for tyk spæder du bare op med ekstra bouilion. 

Jeg laver den gerne lidt stærk og serverer med kylling og cremfraishe 9% - det er godt!

God appetit

Anmeld

19. februar 2012

Mamalou

Aisha skriver:

Vil du ikke sende den til mig også ?

Jeg skal lige bruge din mail adresse. 

Anmeld

19. februar 2012

Mamalou

Mirjam123 skriver:

Du må meget gerne sende mig kostplanen samt opskriften

Mirjam86@live.dk

Jeg sender den til dig

Suppeopskriften:

100 g rødebeder, 100 g pastinak, 100 g kartoffler, 200 g jordskokke og 1 stort løg skrælles og skæres i tern. Steges kort i lidt olie med timian og chili. Herefter kommes tre spsk hvidvinseddike over, og det skal lige bruses af inden du hælder 1/2 liter hønsebouilion over. Koges til grøntsagerne er møre, blendes og klar til servering. Hvis suppen er for tyk spæder du bare op med ekstra bouilion. 

Jeg laver den gerne lidt stærk og serverer med kylling og cremfraishe 9% - det er godt!

God appetit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.