svag streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Gravid2012

M (: skriver:

Hvis du kan se to streger i strakt arm må den være god nok.. (:

Men hvor langt ville du være henne, hvis den er positiv? 

saa er jeg 3+3 idag.. forventer min mens paa onsdag... toer slet ikke at tro paa det... dahm.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

M (:

1234567890 skriver:

saa er jeg 3+3 idag.. forventer min mens paa onsdag... toer slet ikke at tro paa det... dahm.!

Så ville jeg nok teste igen dagen efter forventet mens, da man jo desværre ikke kan være sikker på, at den bliver der, når man tester før tid.. Men  og babyklister i din retning, og så håber jeg, at du også kan fremtrylle en positiv test om en lille uge.. 

Anmeld

18. februar 2012

Gravid2012

TrineMine86 skriver:

hvis du har mange test til at ligge, så ville jeg nok prøve både i morgen tidlig og i overmorgen, hvis ikke så ville jeg vente til i overmorgen

det har jeg faktisk... tilfaeldigvis har 6 stk tilbage... men maaske skulle jeg koebe en af dem hvor der staaar "gravid" eller "ikke gravid" ..?? saa faar man kun et svar.. ikke et maaske svar.. ????

Anmeld

18. februar 2012

Gravid2012

M (: skriver:

Så ville jeg nok teste igen dagen efter forventet mens, da man jo desværre ikke kan være sikker på, at den bliver der, når man tester før tid.. Men  og babyklister i din retning, og så håber jeg, at du også kan fremtrylle en positiv test om en lille uge.. 

okay tusind tak for dit svar vil opdatere naar jeg tager den naeste test

Anmeld

18. februar 2012

M (:

1234567890 skriver:

okay tusind tak for dit svar vil opdatere naar jeg tager den naeste test

Det vil jeg glæde mig til (:

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

1234567890 skriver:

det har jeg faktisk... tilfaeldigvis har 6 stk tilbage... men maaske skulle jeg koebe en af dem hvor der staaar "gravid" eller "ikke gravid" ..?? saa faar man kun et svar.. ikke et maaske svar.. ????

Det er en dårlig idé at teste før tid, da 50% af alle graviditeter går i sig selv inden mens dag.. Jeg testede så også før tid, fik en svag streg, og hun er 15 mdr nu, men jeg siger det bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

18. februar 2012

Gravid2012

Zeus skriver:

Det er en dårlig idé at teste før tid, da 50% af alle graviditeter går i sig selv inden mens dag.. Jeg testede så også før tid, fik en svag streg, og hun er 15 mdr nu, men jeg siger det bare for en sikkerheds skyld

ja det er bare saa svaert at vente men tak for dit svar

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

1234567890 skriver:

ja det er bare saa svaert at vente men tak for dit svar

for dig

Anmeld

18. februar 2012

Vinker

har svaret at jeg havde en svag streg og var gravid, men har også prøvet hvor der var en svag streg og jeg var ikke gravid...... dog var den MEGET MEGET svag da den var falsk......

Mit bedste råd er at teste igen 2 dage efter selvom det er svært at finde tålmodigheden

Anmeld

18. februar 2012

MyLittleBaby

Jeg har prøvet begge dele.

Jeg havde første gang en svag streg, og der var jeg gravid. Men efterfølgende har jeg da haft en del svage streger, men uden et positivt resultat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.