Cris skriver:
Der er nogle børn som bare ikke er gode til at sove... Sådan er det bare. Jeg har også givet op... Det er svært at forklare hvordan vores liv er, når man kun sover lidt af gangen og ikke nogle gode 5 eller 6 timer (jeg forventer ikke en gang hele natten, men i det mindste nogle gode timer...) Sådan er det bare... Jeg hører gerne forskellige råd, men efterhånden har jeg allerede hørt allesammen, og jeg tror, at du også har det lidt på den måde... Men det med mælken, så prøver du igen om nogle få uger og så får hun vand. Så kan hun drikke så tosset som muligt og snart er hun stor nok til at du kan måske lære hende at finde selv tudkoppen om natten? Måske. Jeg har altid tænkt, at det måske ikke var så smart at have en flaske mælk liggende hele natten i et varmt værelse og jeg skiftede til vand. Og det med vand og at han ikke længere bruger sut har hjulpet, men det løser ikke problemet 100%, derfor tager jeg det rolligt nu, for vi kan ikke gør mere end vi gør. 
Jo tak, har hørt masser af gode råd, men tror min datter er imun over for gode råd

Der er desværre ikke ngoet der hedder, mælk - vand og så ingen ting.
Det er mælk eller ingen ting. Hun bliver tosset hvis jeg giver hende vand.
Men der er nok ikek andet for end at prøve nogle flere gange.
Men det bliver ikke flere måneder igen. Har stadig maridt om dengang, øj det var hårdt kun at få et par timers sammenhængende søvn og så skulle op og fungere hele dagen.
Håber nok bare, at der sker et mirakel, at hun lige pludselig begynder at sove..
Det må jo stoppe på et tidspunkt. Hun kan da ikek som 15- årig ligge og skrige og forvente, at jeg kommer med mælk om natten.
Anmeld