Anbefal et godt aktivitetstæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Frk.S

Vi har også et fra Tiny Love (købt i babysam)

Det er vi (og Freja ikke mindst) rigtig glade for.

Solen kan spille 3 forskellige melodier, frøen kan "vibrere" og skildpaden rasler. Der er også nogle "bide-blade" og et spejl. På selve tæppet er der en sol med pivelyd i og der er flere områder med "crinkle-effekt"

Der er masser af plads til at tilføje andre ting og det kan nemt pakkes sammen, så det er let at tage med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

LotteN

Tauf skriver:

Jeg har sådan et tæppe med drejeskive til salg.

Den er brugt en gang og tæppet vasket en gang for søn valgte selvfølgelig at gylpe på den første gang han var på den..

Men kom med et bud hvis du er interesse :-)

Tak for budet, men lige pt er jeg ikke interesserede, da jeg regner med det skal på dåbsønskesedlen... Vi har en pige i forvejen, så deter begrænsede hvad vi kan finde på af ønsker

Anmeld

14. marts 2012

ano14316

LotteN skriver:

ja, som overskriften lyder....

Hvilket aktivitetstæppe kan du anbefale?

Jeg har egentlig to

stort bellino legetæppe (OBS! det er ikke et jeg har tilsalg)

og så har jeg et fra Biba toys som er formet som en elefant.

Det fra Bellino er super godt, det er lige så stort som et sengetæppe til en junior seng så det kan virkelig bruges længe. det andet har jeg nærmest aldrig brugt.

Anmeld

15. marts 2012

DitteMarie

happymothertobe skriver:

Jeg har også købt Tiny Love til Noah og har er så glad for den. Den er fyldt med en masse lækre farver og der er de sødeste dyr på

Var dog også helt forelsket i Lamaze tæppet, især da jeg er helt vild med lilla... Men synes det blev for tøset alligevel

Vi har ufo tæppet og har været glade for det, men synes 700 kr. Er mange penge. Det er specielt spilledåsen der har vakt begejstring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.