Anbefal et godt aktivitetstæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

happymothertobe

Jeg har også købt Tiny Love til Noah og har er så glad for den. Den er fyldt med en masse lækre farver og der er de sødeste dyr på

Var dog også helt forelsket i Lamaze tæppet, især da jeg er helt vild med lilla... Men synes det blev for tøset alligevel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

chael

LotteN skriver:

Er der et bestemt du tænker på, du evt. kan linke til?

Nej, der er flere forskellige.

Både baby Sam og ønskebørn har dem

*Camilla

Anmeld

20. februar 2012

LotteN

happymothertobe skriver:

Jeg har også købt Tiny Love til Noah og har er så glad for den. Den er fyldt med en masse lækre farver og der er de sødeste dyr på

Var dog også helt forelsket i Lamaze tæppet, især da jeg er helt vild med lilla... Men synes det blev for tøset alligevel

ej det lilla er da bare rigtig fint... tror da det er det der skal på dåbs ønskesedlen til den tid

Anmeld

20. februar 2012

happymothertobe

LotteN skriver:

ej det lilla er da bare rigtig fint... tror da det er det der skal på dåbs ønskesedlen til den tid

Synes også det er vildt flot og Lamaze har så mange lækre ting

Anmeld

20. februar 2012

LenaJohansen

happymothertobe skriver:

Jeg har denne fra lamaze

Min datter havde utrolig meget glæde af den fordi der er bevægelse og musik i den 

Så hendes kommende lillesøster skal helt klart os bruge den

Anmeld

20. februar 2012

Maja_4000

Vi havde det her fra Tiny Love

Anmeld

20. februar 2012

Mivsen

Har både et Tiny Love og et Lamaze.. De begge rigtig gode, men har været aller mest glad for det fra Tiny, det så dejligt stort, fantastiske farver og så er det med lyd Og kan bruges fra starten af, det fra Lamaze skal de have lidt styr på hovedet før man kan bruge..

Anmeld

20. februar 2012

L&V

LotteN skriver:

Jeg har også selv overvejede at hun skal ønske sig det med mariehønen fra lamaze, men ikke som aktivitetstæppe på den måde... HUn skal også have et alm. Men godt at høre det kan anbefales

Det kan det bestemt.. ud over det har vi det alm fra brightes starts det er fantastisk da detv er lavet i de farver og mønskre som børn først kan registrere

Anmeld

20. februar 2012

Mettefpigen

Vi har også Tiny Love, og synes det er alle pengene værd  Der er også spejl og musik til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

LotteN skriver:

ja, som overskriften lyder....

Hvilket aktivitetstæppe kan du anbefale?

Jeg har sådan et tæppe med drejeskive til salg.

Den er brugt en gang og tæppet vasket en gang for søn valgte selvfølgelig at gylpe på den første gang han var på den..

Men kom med et bud hvis du er interesse :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.