21+0 med baby-fisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Mange tak

Jamen jeg tror faktisk bare, at mit fedt har flyttet sig 

Jeg plejer normalt, at være en str. 42 i bukser, men disse er en str. 40 og dem går jeg og rykker op konstant  Så er ret sikker på, at jeg har tabt mig på min hofter og ved taljen

sejt nok (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Tak

Går bare og venter og venter, det er lige så slemt som at gå og vente på testdag

Uhh ja - ventetiden er altid forfærdelig lang 

Anmeld

17. februar 2012

Kay

Naj hvor er det en fin mave og kan godt forstå du er stolt af ikke at havde taget mere på

venter selv på jeg begynder at tage på... troede bestemt jeg havde taget på denne gang... men nej...

Anmeld

17. februar 2012

AnnaK89

Kay skriver:

Naj hvor er det en fin mave og kan godt forstå du er stolt af ikke at havde taget mere på

venter selv på jeg begynder at tage på... troede bestemt jeg havde taget på denne gang... men nej...

Tak

Synes også det er lidt fedt - at jeg åbenbart taber mig, samtidlig med at jeg tager lidt på Altså mine hofter og lår er ihvertfald blevet mindre Så håber på, at jeg kan holde vægten nede

Men jeg har kunne spise lige hvad jeg har haft lyst til, så det er dejligt at vægten ikke har været påvirket af det

Anmeld

17. februar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Tak

Synes også det er lidt fedt - at jeg åbenbart taber mig, samtidlig med at jeg tager lidt på Altså mine hofter og lår er ihvertfald blevet mindre Så håber på, at jeg kan holde vægten nede

Men jeg har kunne spise lige hvad jeg har haft lyst til, så det er dejligt at vægten ikke har været påvirket af det

ej det er da lækkert

Anmeld

19. februar 2012

BabyMama2

Smuk mave

Anmeld

21. februar 2012

Miss Church

AnnaKJ skriver:

Her er baby-fisen så 21+0 

Var ved Jm i tirsdags, hun synes maven havde en rigtig fin størrelse og så hørte vi hjertelyd 

Blev da dog vildt nervøs, da hun bad mig stille mig på vægten - var sikker på, at jeg havde taget på - men vægten sagde +0,5 kg. 

Så samlet har jeg nu kun taget 1,5 kg på - det er jeg lidt stolt af 

Super flot mave! Og sikke stor den allerede er 

Held og lykke med den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.