21+0 med baby-fisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

AnnaK89

Her er baby-fisen så 21+0 

Var ved Jm i tirsdags, hun synes maven havde en rigtig fin størrelse og så hørte vi hjertelyd 

Blev da dog vildt nervøs, da hun bad mig stille mig på vægten - var sikker på, at jeg havde taget på - men vægten sagde +0,5 kg. 

Så samlet har jeg nu kun taget 1,5 kg på - det er jeg lidt stolt af 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Her er baby-fisen så 21+0 

Var ved Jm i tirsdags, hun synes maven havde en rigtig fin størrelse og så hørte vi hjertelyd 

Blev da dog vildt nervøs, da hun bad mig stille mig på vægten - var sikker på, at jeg havde taget på - men vægten sagde +0,5 kg. 

Så samlet har jeg nu kun taget 1,5 kg på - det er jeg lidt stolt af 

Sikke en fin babyhule, og hvor er det godt gået, at du kun har taget 1,5 kg på.. Hvordan har du dog båret dig ad med det?

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

Rigtig flot mave

Og super flot med de kun 1,5 kg

Anmeld

17. februar 2012

AnnaK89

M (: skriver:

Sikke en fin babyhule, og hvor er det godt gået, at du kun har taget 1,5 kg på.. Hvordan har du dog båret dig ad med det?

Mange tak

Jamen jeg tror faktisk bare, at mit fedt har flyttet sig 

Jeg plejer normalt, at være en str. 42 i bukser, men disse er en str. 40 og dem går jeg og rykker op konstant  Så er ret sikker på, at jeg har tabt mig på min hofter og ved taljen

Anmeld

17. februar 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Rigtig flot mave

Og super flot med de kun 1,5 kg

Tak tak

Ja, håber jeg kan fortsætte med ikke at tage så meget på - men det kommer nok alligevel og sniger sig ind på mig til sidst 

Hvordan går det med dig og din lille spire? 

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Tak tak

Ja, håber jeg kan fortsætte med ikke at tage så meget på - men det kommer nok alligevel og sniger sig ind på mig til sidst 

Hvordan går det med dig og din lille spire? 

Jeg tog kun 10 kg på ialt med Daniel, det var jeg egentlig også ret stolt af

Det går fint, er træt og har kvalme on and off, tisser 40 gange om natten og har ømme bryster, så alt går vist som det skal, men vi venter nu stadig med spænding på graviditetsskanningen. Er lidt nervøse for om der ikke er liv længere

Anmeld

17. februar 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Jeg tog kun 10 kg på ialt med Daniel, det var jeg egentlig også ret stolt af

Det går fint, er træt og har kvalme on and off, tisser 40 gange om natten og har ømme bryster, så alt går vist som det skal, men vi venter nu stadig med spænding på graviditetsskanningen. Er lidt nervøse for om der ikke er liv længere

Selvfølgelig er der liv!!  

Men ja, man er vel altid nervøs til man ser den lille første gang Men tænk på alle de symptomer du har - det er jo kun godt 

Hvis bare jeg kan nøjes med 10 - så er jeg da rigtig glad Tog 14 kg på med Lærke.

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Selvfølgelig er der liv!!  

Men ja, man er vel altid nervøs til man ser den lille første gang Men tænk på alle de symptomer du har - det er jo kun godt 

Hvis bare jeg kan nøjes med 10 - så er jeg da rigtig glad Tog 14 kg på med Lærke.

Det håber jeg

første gang havde jeg en MA i uge 12, og fosteret havde været dødt i 3-4 uger, og jeg havde stadig alle graviditetssymptomer, så tror det er derfor jeg ikke rigtig stoler på noget, før vi har set liv

14 kg. er nu heller ikke meget, synes langt de fleste tager meget mere på

Anmeld

17. februar 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Det håber jeg

første gang havde jeg en MA i uge 12, og fosteret havde været dødt i 3-4 uger, og jeg havde stadig alle graviditetssymptomer, så tror det er derfor jeg ikke rigtig stoler på noget, før vi har set liv

14 kg. er nu heller ikke meget, synes langt de fleste tager meget mere på

Okay - forstår din nervøsitet, men  virkelig alt hvad jeg kan for at spiren har det rigtig godt

Nej - 14 kg er ikke galt, men har ikke smidt dem endnu  Så skal helst ikke tage for meget på

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Okay - forstår din nervøsitet, men  virkelig alt hvad jeg kan for at spiren har det rigtig godt

Nej - 14 kg er ikke galt, men har ikke smidt dem endnu  Så skal helst ikke tage for meget på

Tak

Går bare og venter og venter, det er lige så slemt som at gå og vente på testdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.