Det her er kun pral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

Joan ( Smallie )

Igår havde Niels og manden været ude at handle og jeg var hjemme med lille pigen. Og da de kommer hjem komme min stor dreng lige så stolt ind i stuen, hvor jeg sidder og ammer Anne, med 2 mini brændekærlighed blomster og afleveret til mig. Ihh hvor bliver man bare varm når de gør sådan noget.

Og så her inden lille pigen er en månede kan knægten sku sige hvad hun hedder.
Når man sprøger ham hvad hedder lillesøster så siger han sku Anne. Er det ikke vildt??

Er det kun mig der syntes vores unger bliver helt vildt stor rigtig hurtig?

Joan som har haft en dejlig weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Nadi

Nårrhhh

Nej du er bestemt ikke den eneste!! Idag har vi været til min famor's (Oliver's oldemor) 80 års fødselsdag og min kusine fødte en lille pige sidst i november, og Ollie var bare SÅ vild med hende hun skulle bare aes hele tiden på kinden. Han var bare så sød, tror sgu mine æggestokke kunne høres helt til

Anmeld

22. marts 2009

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Nårrhhh

Nej du er bestemt ikke den eneste!! Idag har vi været til min famor's (Oliver's oldemor) 80 års fødselsdag og min kusine fødte en lille pige sidst i november, og Ollie var bare SÅ vild med hende hun skulle bare aes hele tiden på kinden. Han var bare så sød, tror sgu mine æggestokke kunne høres helt til

Ha ha. Men er i ikke også igang?

Jeg glæder mig til Anne bliver lidt ældre. Jeg har vist ikke den der forkærlighed for babyer som mange kvinder har. Ikke at misforstå jeg elsker min datter og elsker at amme, men for hulen da de er godt nok hjælpeløse. Og så har jeg det vist bare med at få børn med meget luft i maven= sur baby tit

Anmeld

23. marts 2009

Nadi

Joan ( Smallie ) skriver:

Ha ha. Men er i ikke også igang?

Jeg glæder mig til Anne bliver lidt ældre. Jeg har vist ikke den der forkærlighed for babyer som mange kvinder har. Ikke at misforstå jeg elsker min datter og elsker at amme, men for hulen da de er godt nok hjælpeløse. Og så har jeg det vist bare med at få børn med meget luft i maven= sur baby tit

Njah..

Forstår dig godt, jeg kunne slet ikke sætte mig ind i at de babyer jeg var sammen med igår var helt hjælpeløse. Kunne slet ikke sætte mig ind i at de var så hjælpeløde. Det var vildt underligt! Det må altså også være lidt mærkeligt at gå fra det ene barn til det andet når man skal skifte dem. Niels kan jo meget mere end Anne.

Anmeld

23. marts 2009

Rasmine

Orv, det var flot!
Der sker meget for tiden, hvor blev vores baby'er af?

Rasmus laver kung-fu spark nu.
SÅ står vi og "sparker" efter hinanden.

Anmeld

23. marts 2009

BellaT

Nååårrh, hvor sødt!
Phillip kommer ikke med blomster. Han kommer med krummer og nullermænd... For rent skal det være...Det er ihvertfald ikke noget han har fra farmand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.